Oprah Winfrey devine si mai bogata. Cu cine s-a aliat pentru a-si extinde imperiul multimedia
Oprah Winfrey
HuffPost OWN - o sectiune noua pe site-ul de informatii american Huffington Post, care marcheaza o colaborare intre publicatia online condusa de Arianna Huffington si Oprah Winfrey Network, reteaua de televiziune a realizatoarei Oprah Winfrey - s-a lansat, joi, potrivit huffingtonpost.com.
HuffPost OWN a facut senzatie in media americana inca de la lansare. Lansarea noii sectiuni este vazuta drept o unire a fortelor a doua dintre cele mai puternice femei din industria media - Oprah Winfrey si Arianna Huffington.
"Huffington Post isi continua necrutatoarea sa expansiune in media prin adaugarea pe platforma sa a unei voci mari", a apreciat USA Today, preluata de Mediafax.
Intr-un editorial postat pe noua sectiune HuffPost OWN, Oprah Winfrey ii multumeste Ariannei Huffington pentru faptul ca i-a facilitat "conversatia" cu publicul, prin intermediul Huffington Post, una dintre cele "mai respectate si dinamice platforme online din lume".
"Am fost uimita sa constientizez ca, in ciuda faptului ca domina piata de televiziune de mai mult de doua decenii, Oprah a fost, in fapt, facuta pentru internet. Ea a cunoscut totul despre implicare, autenticitate si conexiune cu mult timp inainte ca internetul sa descopere aceste lucruri", a scris, la randul sau, Arianna Huffington.
Anuntul privind colaborarea realizatoarelei de televiziune cu publicatia Huffington Post, unde are o sectiune online si interactiva care ii este dedicata, a fost facut public inca din luna mai de reprezentantii retelei de televiziunii Oprah Winfrey Network, citati la momentul respectiv de Reuters.
Noua sectiune HuffPost OWN include continuturi preluate de pe site-ul Oprah.com, diverse inregistrari video de la televiziunea OWN, detinuta de Oprah, dar si articole si sfaturi despre sanatate, moda si cultura.
Site-ul Huffington Post, care combina informatiile cu divertismentul, opiniile si blogurile online, postand articole de actualitate despre politica, mediu, cultura si media, are 36 de milioane de vizitatori unici pe luna in Statele Unite ale Americii.
Lansat in 2005 si achizitionat in februarie 2011 de portalul AOL, Huffington Post si-a inceput expansiunea dincolo de granitele Statelor Unite ale Americii prin lansarea a doua editii anglofone - una in Canada si alta in Marea Britanie. Ca parte a tranzactiei cu AOL, Arianna Huffington, cofondator al Huffington Post si editor-sef al publicatiei, a fost numita presedinte si redactor-sef al Huffington Post Media Group.
Ulterior, Huffington Post si-a dezvoltat prezenta la nivel international, lansand treptat si editii in Franta, Spania si Italia.
Pe de alta parte, la inceputul acestui an, Oprah Winfrey a dat afara 30 de angajati de la propria sa televiziune, OWN, intr-un proces de restructurare a retelei TV pe care vedeta de televiziune a lansat-o pe 1 ianuarie 2011 in parteneriat cu Discovery Communications.
Oprah Winfrey este supranumita "regina talk show-urilor" gratie emisiunii sale "The Oprah Winfrey Show", care a debutat in anii 1980. Cand a renuntat la show-ul sau celebru, Oprah Winfrey a spus ca rolul sau in cadrul retelei de televiziune OWN va fi sa stea in spatele camerelor de filmat. Dar lucrurile nu au mers conform planului. Audientele inregistrate de reteaua OWN au fost mici, iar Oprah va trebui sa revina in fata camerelor de filmat.
Pe de alta parte, Oprah Winfrey continua sa se mentina in fruntea topului celor mai bine platite celebritati din industria de divertisment. Oprah Winfrey a ocupat prima pozitie in acest top gratie veniturilor sale de 165 de milioane de dolari, obtinute in perioada mai 2011 - mai 2012, potrivit clasamentului publicat in august de revista Forbes.
Pe acelasi subiect: