Cercetatorii de la Bain & Company au studiat loialitatea consumatorilor in 18 industrii, plecand de la business-urile telecom si pana la diverse tipuri de afaceri in finante. Procentele celor de la Bain & Company privind loialitatea clientilor se bazeaza atat pe fidelitate, cat si pe entuziasm atunci cand vine vorba despre produsele dintr-un anumit domeniu.

In mod intrigant, multe dintre industriile care se bucura de loialitatea clientilor platesc, de fapt, costuri foarte mici pentru acestia din urma. Bacaniile si supermarketurile au inregistrat cele mai mari scoruri in ceea ce priveste fidelitatea cumparatorilor.

Iata topul celor mai profitabile industrii, atunci cand vine vorba despre clienti.

1. Bacanii si supermarketuri

Loialitatea consumatorilor: 49%
Companie de top: Trader Joe`s – 82%

2. Shoppingul online

Loialitatea consumatorilor: 47%
Companie de top: Amazon.com – 70%

3. Vanzarile si magazinele specializate

Loialitatea consumatorilor: 46%
Companie de top: Costco – 77%

4. Cautarile online si informatia – platforme de socializare

Loialitatea consumatorilor: 43%
Companie de top: Google/Facebook – 53%

5. Asigurarile auto

Loialitatea consumatorilor: 35%
Companie de top: USAA – 73%

6. Brokerajul si investitiile

Loialitatea consumatorilor: 35%
Companie de top: Vanguard – 56%

7. Calculatoare (hardware)

Loialitatea consumatorilor: 32%
Companie de top: Apple – 72%

8. Programe software

Loialitatea consumatorilor: 31%
Companie de top: Symantec – 44%

9. Asigurarile de locuinte

Loialitatea consumatorilor: 27%
Companie de top: USAA – 78%

10. Servicii de telefonie mobila

Loialitatea consumatorilor: 19%
Companie de top: Metro PCS – 41%

Citeste si:

Aurul a atins un nou maxim istoric

Trenul Orient Express a oprit in Sinaia. Voiajul de lux costa 6.000 de euro