Pasionata de publicitate si de organizarea de evenimente, Kelle Khalil primea in urma cu o saptamana inainte de marea lansare o invitatie din partea unui strateg de business al unui site de nunti de top.“Dispunem de 70 de milioane de dolari pentru a ne cumpara competitorii, asa ca putem s-o facem”, i-a spus franc omul de afaceri lui Kelle. 

Desi intimidata de puterea financiara a jucatorilor de pe aceasta piata, dar nu descurajata, tanara in varsta de 27 de ani a mers mai departe cu ideea sa de business. Asa s-a nascut Loverly. Concret, firma sa infiintata anul trecut este un agregator a 26 de bloguri de nunti. La prima vedere pare asemanator cu Pinterest, reteaua permite utilizatorilor sa adune colectii de fotografii si informatii de pe internet si sa le sorteze pe categorii, scriu cei de la Business Insider.

Insa afacerea lui Khalil nu preia si articolele blogurilor de specialitate, ci doar fotografiile lor. Echipa tinerei intreprinzatoare se ocupa cu taguirea si postarea imaginilor, avand grija sa le sorteze in functie de designer, fotograf, culoare, pret si multe alte caracteristici. Cand utilizatorii Loverly cauta fotografii cu aceasta tematica, primesc tot felul de informatii despre ce au nevoie.

Utilizatorii Loverly pot da “Love” imaginilor postate pe site-ul cu pricina; mai exact este vorba despre o optiune care inlocuieste celebrul “Like”, inventat de Facebook. Totdata, ei pot lega imaginile, salvandu-le intr-o colectie personala de fotografii, pe pagina lor. Daca doresc mai multe detalii, pot cere acest lucru de la blogul original pe care Loverly il citeaza.

De fapt, initiatoarea acestui proiect are un interes legitim in a crea trafic pentru fiecare dintre blogurile pe care le reuneste pe agregatorul sau. Incepand cu Luna viitoare, Khalil va vinde publicitate prin intermediul retelei, iar veniturile obtinute le va imparti cu detinatorii blogurilor respective, potrivit Business Insider.

Sa creeze un canal digital despre nunti nu este o treaba tocmai usoara, spune tanara. Din fericire, sora sa este foarte bine ancorata in aceasta industrie. Leila Khalil este unul dintre cei mai cunoscuti publicitari din Los Angeles, dedicata in special evenimentelor maritale. 

Folosindu-se astfel de relatiile surorii ei, Kellee a putu sa-si recruteze cativa bloggeri pentru propria retea. Dupa cum era firesc, Leila a fost prima adaugata in retea surorii ei, cu blogul sau “Inspirat de”.

In prezent, reteaua Loverly numara 1,8 milioane de utilizatori si aproape 10 milioane de afisari lunare. Sute de mii de fotografii au fost updatate si targuite pana acum.

Pana acum, Kelle a reusit sa convinga sase investitori ca afacerea ei merita toate eforturile de sustinere. 500.000 de dolari au pus acestia din urma la bataie pentru ca reteaua Loverly sa se dezvolte cu succes. Ramane de vazut daca cei care au avut incredere in potentialul start-up-ului lui Kelle isi vor amortiza sau nu investitia.

Sursa foto: Business Insider