MedLife intra pe piata serviciilor stomatologice cu o clinica de 500.000 euro in Bucuresti
MedLife, cel mai mare operator de servicii medicale private din Romania, intra pe piata serviciilor stomatologice. A deschis joi o prima clinica de profil in Bucuresti, in urma unei investitii de 500.000 euro.
Clinica asigura servicii medicale integrate pentru adulti si copii, atat din randul persoanelor fizice, cat si al abonatilor MedLife: stomatologie generala, chirurgie orala si oro-maxilo-faciala, implantologie, protetica, endodontie, ortodontie, estetica dentara, stomatologie pediatrica, parodontologie, radiologie dentara, analize de laborator, precum si alte servicii conexe din sfera ORL, neurologie si dermatologie estetica.
Aditional acestora, aici pot fi abordate tumori benigne si leziuni chistice cervico-faciale de mici dimensiuni, afectiuni ale sinusului maxilar de cauza dentara, afectiuni ale articulatiei temporo-mandibulare, nevralgia de trigemen.
DentaLife are o suprafata de 400 metri patrati, structurata pe doua nivele, si cuprinde patru cabinete medicale, o sala de mici interventii si un departament de radiologie dentara.
"Suntem, probabil, primul operator care va oferi solutii medicale integrate pentru o paleta larga de afectiuni dentare indiferent de gradul de complexitate, sub un singur acoperis. Noua clinica va deservi atat persoane fizice, cat si abonati, care vor avea la dispozitie pachete speciale. De asemenea, pe termen mediu si lung, vizam inclusiv pacienti internationali, care vor putea accesa serviciile noastre prin intermediul diviziei MedLife International", a declarat Mihai Marcu, presedintele CA al MedLife.
MedLife opereaza o retea formata din 13 Hyperclinici, 18 laboratoare proprii de analize, sapte unitati spitalicesti, trei maternitatți, 12 centre de excelenta, opt farmacii PharmaLife Med si colaboreaza cu 145 clinici medicale partenere din toata tara.
Pentru anul curent, MedLife si a propus sa se extinda atat prin achizitii, cat si prin deschiderea a minim sase unitați noi, dintre care trei linii de business noi – stomatologie, cardiologie interventionala si neurochirurgie.
Compania vizeaza o crestere organica de 16% pana la valoarea de 93 milioane euro, dar tinta este atingerea pragului de 100 milioane euro. De asemenea, estimeaza o crestere a profitului operational, pana la 17 milioane euro, respectiv un avans de 31% fața de 2014.