Dupa o perioada de crestere idilica, Twitter a dat primele semne ca ar vrea sa se transforme intr-un business serios. Asa au aparut primele tweet-uri sponsorizate si reclamele.

Iar rezultatele sunt si ele promitatoare. Unul dintre clientii care au cumparat spatiu de reclama este televiziunea NBC, iar rezultatele au fost "socant de bune", dupa cum recunosc chiar oficialii acesteia.

Asa ca, desi sunt inca la inceput, tweet-urile sponsorizate au un imens potential. Ele pot deveni "adevarate droguri" pentru oamenii de marketing. Twitter functioneaza pe baza interactiunii dintre utilizatorii - ei sunt cei care promoveaza un link postat si cei care discuta cu ceilalti clienti ai platformei. Iar acest lucru ar putea creste si imaginea unei companii promovate prin intermediul retelei.

Mai mult, Twitter este noul televizor: nu mai dai drumul la televizor ca sa vezi ce se intampla in lume si cu prietenii tai ci pur si simplu iti verifici contul.

Potentialul Twitter este unul mare. Cei de la Business Insider estimeaza veniturile viitoare ale companiei la 2 miliarde de dolari

Citeste si

Miscarea prin care Nokia vrea sa ia fata Apple. Pe ce produs pariaza finlandezii

sursa foto: www.wis.ewi.tudelft.nl