Trenul de "mare" viteza Bucuresti-Sinaia. Merge cu maximum 120km/h, de 4 ori mai incet decat un TGV VIDEO
Sub doua ore de la Bucuresti la Predeal - nu cu avionul, si in nici un caz cu masina. Trenul reintra in cursa, odata cu reabilitatea caii ferate de la Campina la Sinaia. Lucrarile sunt pe ultima suta de metri, dar nu fara scandal. Ministrul Transporturilor vrea sa ii amendeze pe constructori cu peste 20 de milioane de euro pentru ca au intarziat un an. Raspunsul austriecilor a venit in engleza: “Never”. Adica niciodata!
Daca dam imaginile pe repede inainte, trenul nostru poate parea un TGV. In realitate reuseste sa alerge umar la umar doar cu automobilul.
In cei sase ani de santier pe Valea Prahovei, CFR-ul si-a pierdut jumatate dintre calatori. Lucrarile de reparatii au scazut viteza atat de mult incat cu un personal faceai si 6-7 ore de la Brasov la Bucuresti. De azi e ceva mai bine.
Se fac doua ore cu trenul pana la Sinaia cu o viteza medie de autostrada pentru automobile. Ce-i drept, pana la Comarnic masina mica ramane mai rapida, insa doar de luni pana joi.
Trenul este in avantaj de la Posada. In timp ce masinile se incoloneaza si nu depasesc 40-50 km pe ora, el accelereaza spre 90 de km pe ora. Unde mai pui ca nu are semafoare si intersectii.
Reabilitarea caii ferate de la Campina la Sinaia a costat aproximativ 300 de milioane de euro din care trei sferturi de la Uniune. Riscam sa pierdem toti banii daca nu ii urneam pe constructori. Solutia pe care am gasit-o...?
Pentru intarzierea de un an am penalizat firma austraiaca Porr cu 24 de milioane de euro, spune ministrul Anca Boagiu. Austriecii s-au inrosit pe loc la auzul vestii. Nu vom plati. Avem un contract. Niciodata.
Termenul limita de finalizare a lucrarii este 29 noiembrie. Santierul este acum gata in proportie de 80%.
Citeste si:
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS