Daca dam imaginile pe repede inainte, trenul nostru poate parea un TGV. In realitate reuseste sa alerge umar la umar doar cu automobilul.

In cei sase ani de santier pe Valea Prahovei, CFR-ul si-a pierdut jumatate dintre calatori. Lucrarile de reparatii au scazut viteza atat de mult incat cu un personal faceai si 6-7 ore de la Brasov la Bucuresti. De azi e ceva mai bine.

Se fac doua ore cu trenul pana la Sinaia cu o viteza medie de autostrada pentru automobile. Ce-i drept, pana la Comarnic masina mica ramane mai rapida, insa doar de luni pana joi.

Trenul este in avantaj de la Posada. In timp ce masinile se incoloneaza si nu depasesc 40-50 km pe ora, el accelereaza spre 90 de km pe ora. Unde mai pui ca nu are semafoare si intersectii.

Reabilitarea caii ferate de la Campina la Sinaia a costat aproximativ 300 de milioane de euro din care trei sferturi de la Uniune. Riscam sa pierdem toti banii daca nu ii urneam pe constructori. Solutia pe care am gasit-o...?

Pentru intarzierea de un an am penalizat firma austraiaca Porr cu 24 de milioane de euro, spune ministrul Anca Boagiu. Austriecii s-au inrosit pe loc la auzul vestii. Nu vom plati. Avem un contract. Niciodata.

Termenul limita de finalizare a lucrarii este 29 noiembrie. Santierul este acum gata in proportie de 80%.

Citeste si:

O nava spatiala sau o tona de aur. Ce extravagante si-ar permite fondatorul Facebook, Mark Zuckerberg, din averea de 7 mld. $

Modele Dacia cu viata scurta. Prototipuri "mesterite" de-a lungul anilor de inginerii de la Mioveni

Joburi de vara in strainatate! Europenii angajeaza zeci de mii de romani in turism, industrie si agricultura