Sauna, sala de gimnastica si garaj pentru autoturismele exclusiviste. Cum arata avioanele de sute de milioane de dolari
Printii arabi, titanii industriilor, presedintii de tari sau miliardarii lumii calatoresc deseori cu avioanele particulare. Vorbim aici despre aeronave spatioase care arata mai degraba a locuinte de lux. Designeri de interior cunoscuti, precum Edese Doret, Technologies Greenpoint sau Andrew Winch, se ocupa de transformarea unor Boeing-uri 747 sau Airbus-uri A380 in palate zburatoare.
Preturile acestor avioane se situeaza intre 100 si 500 de milioane de dolari. Bogatii se rasfata in saune sau sali de gimnastica, chiar si atunci cand se afla deasupra norilor. Si asta pentru ca luxoasele jet-uri private seamana cu adevarate penthouse-uri.
Daca iti permiti o asemenea extravaganta, de amenajarea interiorului aeronavei se ocupa, bineinteles, designerii: de la mobilier, culori preferate, texturi si asa mai departe.
Sauna, cinema si garaj - ultimul trend in materie de aeronave
Spre exemplu, un designer i-a construit unuia dintre clientii sai, o bucatarie mare chiar in mijlocul avionului, pentru ca acestuia din urma ii placea sa gateasca pentru oaspetii lui.
Cele mai exclusiviste avioane articulare au dusuri en-suite, saune, sali de gimnastica, sali de mese, cinematografe, chiar si garaje pentru autoturismele unicat.
Iata cum arata palatele zburatoare:
Boeing 787 VIP Concept

Boeing 787 VIP Concept

Edése Doret A380 Concept

Airbus 380 VIP Concept

Edése Doret A380 Concept

Boeing 787 VIP Concept

Boeing 787 VIP Concept

Boeing 787 VIP Concept

Airbus 380 VIP

Boeing 787 VIP Concept
Boeing 787 VIP Concept
Care iti place cel mai mult? Scrie-ne parerea ta in Sectiunea Comentarii de mai jos!
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS