Salonul Auto de la Frankfurt. De ce mizeaza producatorii auto pe conceptele RAK si i3. VIDEO
Salonul auto de la Frankfurt este asteptat cu infrigurare de pasionatii de masini pentru care marii producatori ai lumii si-au pregatit cu entuziasm noutatile. Acestia mizeaza pe o noua generatie de masini: mai mici, mai economice si mai prietenoase cu mediul inconjurator. Asa ca la loc de cinste sunt vehiculele cu motor electric.
Conceptul RAK, cu motor electric, prefigureaza viitorul model de oras propus de nemtii de la Opel. Costa un euro - spun constructorii - ca sa parcurgi 100 de kilometri, cat e autonomia intre doua opriri la priza.
"Nu puteti s-o cumparati astazi, este inca un concept, dar suntem convinsi ca poate exista o piata extrordinara pentru aceste vehicule", a declarat Nick Reilly, presedinte GM Europa.
Si BMW intra in "era electrica". A venit la Frankfurt cu conceptul i3 - zero emisii si performante deloc de neglijat: atinge "suta" in mai putin de 8 secunde, iar viteza maxima e de 150 de kilometri pe ora.
Un Smart cu sclipici, ca un glob dintr-o discoteca, ascunde, la randul sau, sub capota, un motor electric. La fel ca Twizy, ultimul venit in "flota verde" de la Renault.
"Twizy este, de fapt, un vehicul cu totul nou si face parte dintr-un nou segment auto, ceva intre scuter si un vehicul pe patru roti", Christophe Ambroggi, manager produs, Renault.
Adica o masinuta ultra-compacta: 2 metri si jumatate lungime, un metru si 20 de centimetri latime - perfecta pentru "jungla" traficului urban.
Criticata pentru ca intarzie sa-si diversifice gama, Renault prezinta la Frankfurt si noul Twingo, o mica "citadina" care a capatat identitate stilistica complet diferita.
Editia a 64-a a salonului auto de la Frankfurt se desfasoara intr-o atmosfera mult mai voioasa decat precedenta, din 2009, care a avut loc in plina recesiune. Numarul expozantilor trece de 1.000, cu peste 200 mai multi decat acum doi ani.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS