Italienii taie numarul masinilor oficiale, pentru a face economii
Gata cu desfraul pe banii publici. Ministrul pentru reformarea administratiei publice din Italia vrea sa reduca flota de masini oficiale care numara, tineti-va bine, 626.000 de vehicule, fiind de 10 ori mai mare decat in Franta, Germania si Marea Britanie. Dar masinile sunt folosite de ministrii cabinetului Berlusconi si de reprezentantii guvernelor locale, ai procuraturii sau politiei si e greu de crezut ca demnitarii vor renunta usor la lux.
Incercarile de a reduce cheltuielile bugetare ale Italiei au fost mai usoare cat timp au fost vizati functionarii publici obisnuiti si uniunile sindicale recalcitrante.
Insa Renato Brunetta, ministrul pentru reformarea administratiei publice, are sarcina mai dificila de a convinge ministerele si Guvernele locale sa isi reduca uriasa flota de limuzine oficiale, care a devenit in ochii multor italieni un simbol al risipei puterii politice.
Masini parcate in fata ministerelor, valorand peste 150.000 de euro fiecare, sunt o priveliste cotidiana la Roma. Potrivit presei, numarul acestor masini oficiale a crescut cu 50.000 in ultimii trei ani.
Potrivit site-ului ministerului lui Brunetta, o prima etapa in aceasta rationalizare consta in numararea masinilor: "cate sunt, cui apartin si la ce pret".
O sursa guvernamentala a declarat insa ca ramane de vazut daca ministerele si Guvernele locale vor coopera. "Brunetta si-a facut multi dusmani", sustine aceasta sursa.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS