Mai bine de 80% dintre turistii straini nu au idee ce le poate oferi Romania. Cand vine vorba de stiri despre tara noastra, 100% sunt negative. Sub aceste auspicii se lucreaza la noul brand de tara, care ar trebui sa fie "puternic, robust si diferentiat fata de altele".

"Daca nu gasim un element care sa diferentieze brandul Romaniei de al altor tari, trebuie sa inventam unul. De urgenta", spune Eulogio Bordas, consultantul companiei THR la care Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a apelat, potrivit Gandul.

Firma de consultanta a lui Eulogio Bordas a cheltuit 400.000 de euro pentru o cercetare care a cuprins interviuri cu 9.600 de turisti din Germania, Marea Britanie, Franta, Italia, Rusia, Austria, SUA, Ungaria si Romania, precum si studii de fezabilitate privind capacitatea tarii noastre de a atrage turisti.

Concluzia - Romania ar putea fi interesanta in toate domeniile turismului, mai putin cel de pe litoral, unde nu am face fata. Citeste tot articolul in Gandul!