The Economist scrie si despre cele mai mari trei greseli facute de Barca, dar si modul in care a reusit aceasta sa pastreze un raport corect cu comunitatea.

"Barcelona a facut o multime de greseli: la inceputul anilor 2000 era o echipa de olandezi, a incercat sa isi faca o academie in Argentina, sa colecteze cei mai talentati jucatori, dar a inchis-o. Vanzarea spatiului pe tricouri e o greseala de PR", noteaza The Economist.

Barca e singurul model de intreprindere din lume in care clientii voteaza ca actionari si sunt considerati totodata si clienti. Adunarea generala e formata din 2.500 de socios alesi prin tragere la sorti si 6.500 de membri seniori. 

"Steaua se gandeste la titlu, vrea sa ia acum un brazilian de doua milioane de euro, pregateste o campanie masiva de transferuri din vara, in timp ce patronul vorbeste despre mutarea echipei, iar de la academie nu mai apare nimic de ani de zile. Intrebarea este: cate din cele trei puncte de crestere a unui club puternic sunt respectate acum?", isi intreaba cititorii publicatia de business.

Citeste mai multe despre asta pe www.sport.ro