Care au fost cele mai furate masini, anul trecut, si de ce nu se poate aplica legea somajului tehnic
Ziarele de astazi ne prezinta o situatie a celor mai furate masini din Romania, anul trecut, sau care sunt deficientele ordonantei pe care Guvernul a adoptat-o ieri si care reglementeaza somajul tehnic.
Astfel, jurnalistii de la Gandul spun ca anul trecut au fost furate aproape 5000 de masini in Romania, inclusiv autobuze. Dintre acestea, Politia a recuperat mai putin de jumatate. Marcile preferate de hoti au fost Volkswagen, Mercedes, Audi, BMW si Dacia.
Politia precizeaza ca cele mai multe dintre autovehiculele furate au fost autoturismele, dar au fost si cazuri in care hotii au preferat motocicletele, autocamioanele, tractoarele si chiar autobuzele.
Proiectul de act normativ prin care guvernul Boc era hotarat sa sprijine somajul tehnic - pentru a salva de la somaj cateva sute de mii de angajati - este aproape imposibil de aplicat, noteaza in editia de astazi Evenimentul Zilei.
Motivul? Mai-marii de la Munca au copiat, practic, un proiect legislativ realizat cu doi ani in urma, care a starnit un adevarat scandal, intrucat, din cauza unei formulari incomplete, nu a putut fi acceptat de inspectoratele teritoriale de munca. Actul spune ca de facilitatile prevazute de lege vor beneficia doar companiile care isi vor intrerupe complet activitatea, patronii sustinand ca acest lucru este imposibil.
Din Adevarul aflam ca angajatii de la uzinele Dacia Mioveni se pregatesc de greva, dupa ce conducerea refuzat sa majoreze salariile la nivelul cerut. Astfel, in timp ce salariatii cer o marire de 520 de lei, co0nducerea companiei franceze nu este dispusa sa dea mai mult de 170 de lei. Muncitorii sunt cu atat mai nemultumiti cu cat sunt obliogati sa lucreze la foc continuu pentru noul model Dacia Duster.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS