"Este vorba de expirarea unei campanii promotionale derulata pe parcursul a sase saptamani. Pricingul a revenit la parametrii normali", au declarat reprezentantii BCR.

Campania de promovare a creditelor imobiliare s-a desfasurat intre 2 iunie si 15 iulie, dar reprezentantii bancii nu au oferit date privind finantarile vandute in aceasta perioada.

Oana Petrescu, vicepresedintele responsabil cu retailul din cadrul BCR, declara in primavara ca bancile vor mai reduce dobanzile la credite deoarece au nevoie sa-si creasca vanzarile pentru a putea obtine profit.

In prezent, banche­ii se asteapta insa ca dobanzile la creditele in euro sa mai creasca, doar la lei existand un oarecare spatiu de relaxare, conditionat insa de evolutia in­latiei si a economiei in general.

Cresterea marjei de dobanda la creditele in euro vine dupa ce la inceputul lunii iulie BCR a ajustat valoarea indicatorului Euribor la sase luni, pe baza caruia este calculata dobanda variabila la creditele acor­ate de banca.

Citeste continuarea pe www.zf.ro.