Vanzarile H&M au crescut cu 12% in octombrie, sub estimarile analistilor
Vanzarile in moneda locala ale Hennes & Mauritz, al doilea retailer de imbracaminte la nivel mondial, au crescut cu 12% in octombrie, sub estimarile analistilor, care se asteptau la un avans de 13%, transmite Bloomberg.
Numarul total de magazine a ajuns la 3.807 unitati, la 31 octombrie 2015, de la 3.437 la 31 octombrie 2014.
Profitul inainte de taxe s-a mentinut aproape neschimbat in perioada iunie - august 2015, la 6,94 miliarde de coroane suedeze (826 milioane de dolari), in linie cu estimarile analistilor, de 6,93 miliarde de coroane suedeze.
Profitul net s-a situat la 5,31 miliarde de coroane suedeze (630 milioane de dolari), aproape de estimarile analistilor, de 5,37 miliarde de coroane suedeze.
In acest an, H&M va majora investitiile pe termen lung in domeniul comertului electronic si va lansa un nou concept pentru magazinele companiei, potrivit Agerpres.
H&M are de asemenea ca obiectiv deschiderea a 400 de noi magazine, din care 240 in trimestrul IV.
Compania H&M a fost infiintata in 1947, in Vasterls, Suedia. Este prezenta pe 61 de piete si are peste 132.000 de angajati.