Schimbări la vârful Coca-Cola România. Paris Nikolopoulos preia funcția de Franchise Country Manager
Paris Nikolopoulos
Coca-Cola România va fi coordonată din această toamnă de Paris Nikolopoulos, noul Franchise Country Manager, după ce Nicoleta Eftimiu a fost numită la conducerea operaţiunilor companiei din Europa Centrală, a anunțat compania.
Din poziţia de Franchise Director Central Europe, Nicoleta Eftimiu va coordona, începând cu această toamnă, activităţile companiei desfăşurate la nivelul celor 6 ţări din regiune: Elveţia, Austria, Liechtenstein, Cehia, Slovacia şi Ungaria, continuând strategia de dezvoltare a companiei.
Promovarea Nicoletei Eftimiu vine "ca urmare a rezultatelor excepţionale" obţinute după doar doi ani şi nouă luni petrecuţi la conducerea operaţiunilor locale, fiind de altfel prima femeie care a ocupat poziţia de country manager Coca-Cola România.
"Sunt mândră să preiau o funcţie regională în cadrul grupului Coca-Cola, venind dintr-o ţară recunoscută pentru performanţele remarcabile. Am multe planuri, multă energie şi deschid acest nou capitol în cariera mea cu dorinţa de a experimenta cât mai mult şi de a pune curajul la baza cât mai multor iniţiative", a declarat Nicoleta Eftimiu.
Mandatul din Romania va fi preluat de Paris Nikolopoulos, care a ocupat anterior poziţia de franchise country manager pentru Coca-Cola Elveţia şi are o experienţă de 15 ani în Sistemul Coca-Cola.
"România este una dintre cele mai importante pieţe pentru Sistemul Coca-Cola, cu o dezvoltare rapidă şi multe idei inovatoare, de succes, în ceea ce priveşte portofoliul de produse şi strategiile de marketing. Este o onoare pentru mine să preiau conducerea Coca-Cola România şi să lucrez cu o echipă atât de talentată şi entuziastă cum este cea de aici. Pentru mine, această nouă funcţie este o ocazie grozavă să cunosc îndeaproape o piaţă atât de interesantă şi de vastă cum este cea românească. Vom continua strategia de inovare a produselor şi vom rămâne puternic implicaţi în comunitate, în acord cu filozofia noastră de a avea un impact pozitiv în ţările unde ne desfăşurăm activitatea", a afirmat Paris Nikolopoulos.
Coca-Cola oferă consumatorilor din peste 200 de ţări mai mult de 500 de mărci de băuturi răcoritoare. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul companiei include şi alte mărci, precum băuturile pe bază de plante AdeZ, ceaiul verde Ayataka, apele Dasani, sucurile şi nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile şi cafelele Gold Peak, Honest Tea, smoothie-urile şi sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile pentru sportivi Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater şi apa de cocos Zico.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company.
Mai multe despre:
#Coca-Cola#Paris Nikolopoulos
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS