Coca-Cola intră astfel pe o nouă piaţă în încercarea de a-şi diversifica operaţiunile dincolo de băuturile carbogazoase, transmite Reuters, preluată de Agerpres.

Preluarea Costa Coffee oferă Coca-Cola o reţea de aproape 4.000 de unităţi în peste 30 de ţări.

Whitbread a informat într-un comunicat de presă că tranzacţia a fost aprobată în unanimitate de consiliul de administraţie deoarece este în interesul acţionarilor. Whitbread a preluat Costa Coffee în anul 1995 pentru 19 milioane lire sterline, când avea o reţea de doar 39 de cafenele.

Pentru Coca-Cola, preluarea Costa Coffee vine în continuarea eforturilor de diversificare a operaţiunilor spre opţiuni mai sănătoase pe fondul preocupărilor consumatorilor pentru produse mai sănătoase.

"Băuturile cale sunt unul din puţinele segmente unde Coca-Cola nu are o marcă globală. Costa ne oferă acces la această piaţă cu o platformă puternică de cafea", a spus directorul general de la Coca-Cola, James Quincey.

Coca-Cola are în portofoliu peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare, carbogazoase şi necarbogazoase, şi aproape 3.900 de produse.

Coca-Cola HBC România, membră a Grupului Coca-Cola Hellenic, este cea mai mare companie din industria băuturilor non-alcoolice din România. Coca-Cola HBC România are sediul social în Voluntari şi deţine trei fabrici de îmbuteliere pe teritoriul ţării, localizate în Ploieşti, Timişoara şi Vatra Dornei.