Pierderile Tarom s-au redus cu un sfert in primul trimestru, ajungand la 49 milioane lei
Tarom a avut in primele trei luni pierderi de 49 milioane lei, in scadere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului trecut si sub cele bugetate, de 78 milioane lei, a anuntat luni compania nationala de transport aerian.
"Combinarea unor multiple masuri, ce au mers atat in directia cresterii veniturilor, cat si a reducerii costurilor, au compensat dificultatile economice si au generat un rezultat foarte bun. (...) Estimam rezultate mult mai bune incepand din trimestrul al doilea, de cand planul de management incepe sa fie implementat. Conform datelor pe care le detinem in acest moment, ne vom atinge integral obiectivele pentru anul 2013", a declarat directorul executiv al companiei, Christian Heinzmann, citat de Mediafax.
In primul trimestru al anului trecut compania a avut pierderi de 64 milioane lei, iar pe ansamblul anului precedent a raportat un rezultat negativ de 236 milioane lei.
Planul de management al companiei detinute de Ministerul Transporturilor prevede pentru acest an pierderi de 143 milioane lei si de 18 milioane lei pentru 2014.
In baza planului de management, Tarom a initiat in martie un program de retragere voluntara a personalului, vizand reducerea personalului cu 10% pana la finele anului. Compania urmareste de asemenea o crestere a numarului de pasageri transportati cu 100.000 pe an, de la 2,3 milioane in acest an la 2,6 milioane in 2016, si o majorare a gradului de incarcare a aeronavelor, de la 68% in acest an la 75% in 2016.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS