Tarom isi asigura flota cu 2,4 milioane dolari
Compania aeriana Tarom vrea sa contracteze servicii de asigurare a flotei, in baza unui contract cu o valoare estimata la 2,4 milioane de dolari, scrie Mediafax.
Contractul include asigurare casco pentru aeronave civile si piese de schimb, de raspundere fata de pasageri, bagaje, marfa, posta, terti, precum si de reducere a fransizei (valoarea despagubirii care trebuie acoperita de catre clientul asigurat, si nu de catre firma de asigurare - n.r.) casco deductibile la aeronave si motoare de schimb, potrivit unui anunt de intentie al companiei de stat.
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare este 1 mai. Criteriul de atribuire al contractului este pretul cel mai scazut. Proiectul va fi finantat din surse proprii, se arata in anunt.
Flota companiei a fost asigurata in ultimii ani de Astra Asigurari. "In prezent este in vigoare intre Tarom si Astra Asigurari contractul de servicii de asigurare casco pentru aeronave civile si piese de schimb (inclusiv asigurare de reducere a fransizei casco deductibile la aeronave si motoare de schimb), asigurare de raspundere fata de pasageri, bagaje, marfa, posta, terti. Acest contract a intrat in vigoare la data de 1 mai 2012 si expira la data de 30 aprilie 2013. In perioada 2008-2012 prestatorul serviciilor de asigurare mentionate mai sus a fost de asemenea Astra Asigurari, pe baza de contracte cu durata de valabilitate a cate 12 luni, fiecare contract fiind incheiat in urma procedurilor de licitatie deschisa. Nu putem comunica sumele aferente acestor contracte din motive de confidentialitate prevazute in clauzele contractuale", a comunicat Tarom, la solicitarea Mediafax.
Cu o flota de 24 de aeronave, Tarom este cel mai mare client local in domeniul asigurarilor de mijloace de transport aerian.
Mai multe despre:
#Tarom#asigurari
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS