Vanzarile la magazinele deschise de peste un an au urcat cu 3,5% in primele trei luni din 2016, la 22,41 miliarde de euro (24,74 miliarde de dolari), in timp ce analistii se asteptau la un avans de 3,2%. La produsele lactate, vanzarile au crescut cu 2,3%, depasind estimarile analistilor, de 2%.

Conditiile economice ar urma sa ramana volatile pe pietele emergente, a avertizat Danone, care si-a mentinut estimarea privind o crestere a veniturilor cu 3 - 5% in acest an la magazinele deschise de peste un an, dupa un avans de 4,4% in 2015, cel mai redus din 2009.

Compania vrea sa relanseze anul acesta brandurile Danonino, Actimel si Activia, ceea ce va ajuta la stabilizarea vanzarilor in Europa pana la sfarsitul lui 2016.

Vanzarile totale, care includ si fluctuatiile de curs valutar, au ajuns la 5,30 miliarde de euro in primul trimestru din 2016, un declin de 3% comparativ cu perioada similara din 2015.

Danone, cel mai mare producator de iaurt din lume, concureaza pe plan global cu Nestle si Unilever.

Grupul Danone a demarat investitia in Romania, in 1996, prin achizitia fostei unitati Miorita Fundeni. Veniturile Danone Romania au depasit 481 de milioane de lei in 2013, in scadere cu 5% in comparatie cu anul anterior.