Farmec Cluj, care vinde în 30 de țări, a încheiat primul semestru cu afaceri de 25 mil. euro. Cea mai mare creștere au înregistrat-o magazinele de brand
Farmec Cluj-Napoca
Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a încheiat primul semestru al anului 2018 cu o cifră de afaceri de 116 milioane lei (aproximativ 25 milioane euro) şi raportează o creştere de 10% faţă de aceeaşi perioadă din 2017, conform unui comunicat al companiei.
La avansul businessului din prima jumătate a anului 2018 au contribuit substanţial vânzările din reţeaua magazinelor de brand, în creştere cu 67%, şi vânzările din magazinul online, care au înregistrat o majorare de 16%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
"Continuând trendul ascendent pe care ne-am menţinut în ultimii ani, ne-am propus şi pentru 2018 o nouă rată de creştere a businessului Farmec, iar rezultatele foarte bune obţinute în prima jumătate a acestui an validează intenţia de a ne menţine în topul celor mai importanţi jucători din sectorul cosmetic. Suntem mândri că printr-o strategie coerentă şi solidă reuşim să ducem la un nou nivel producţia românească de cosmetice. Astfel, în creşterea cifrei de afaceri din acest an, mizăm în continuare pe extinderea reţelei magazinelor de brand, dezvoltarea portofoliului cu noi produse inovatoare, consolidarea unei cote avantajoase pe segmentele de piaţă pe care am pătruns recent, expansiunea la nivel extern, dar şi pe implementarea proiectului de francizare pe plan local şi internaţional, pe care o avem în vizor cât de curând", a declarat Mircea Turdean, director general Farmec.
Creşterea cifrei de afaceri din prima jumătate a acestui an a fost susţinută şi de dezvoltarea continuă a brandurilor din portofoliul companiei clujene. Astfel, cu o cotă de piaţă de 29,3% în volum, Farmec deţine prima poziţie pe segmentul produselor de îngrijire a feţei, iar Gerovital îşi menţine statutul de lider de piaţă pe segmentul produselor antirid. Nufăr este brandul nr. 1 în România pe segmentul detartranţi, deţinând o cotă de piaţă de 33,1% în volum şi de 35,6% în valoare, în timp ce Triumf este lider pe segmentul de curăţare a bucătăriei, cu o cotă de piaţă volumică de 33,5 şi una valorică de 30,6%.
Farmec S.A. Cluj-Napoca este cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc. Compania are certificare internaţională GMP şi comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 ţări.
Mai multe despre:
#Farmec#cosmetice
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS