Potrivit sursei citate, incepand cu anul trecut, prin partenerii de business ai companiei din Franta, Grecia, Italia si Spania, produsele Farmec pot fi cumparate si testate, atat de romani, cat si de strainii interesati de produse romanesti, scrie Agerpres.

Cifra de afaceri raportata de Farmec la finele anului 2015 a atins valoarea de 172,5 milioane lei (38,8 milioane euro), in crestere cu peste 13% fata de aceeasi perioada din anul precedent.

'In 2015, compania a lansat pe piata trei noi game de produse, toate create special pentru solutionarea unor probleme specifice ale consumatorilor - Gerovital Happiness (produse cosmetice pentru fata si corp care ofera tenului un aspect sanatos, plin de stralucire), Gerovital H3 Derma Sun (gama inovatoare in domeniul dermatocosmeticelor cu protectie solara) si Gerovital Tratament Expert (gama pentru ingrijirea completa a parului). De altfel, brandul Gerovital a obtinut titlul de Superbrand 2015, in cadrul evaluarii realizate de Superbrands Romania', informeaza comunicatul companiei.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, are acreditari internationale ale proceselor de fabricatie si comercializeaza produsele din portofoliu in peste 30 tari, principalele piete fiind: Japonia, Ungaria, Grecia, Macedonia, Republica Moldova, Emiratele Arabe Unite, Irak, Kuwait si Canada. De asemenea, compania detine, in prezent, sase magazine proprii in Cluj-Napoca, Arad, Timisoara si Targu-Mures.