Farmec, unul dintre putinele branduri care au rezistat dupa ’89, a dechis primul magazin in afara tarii, la Salonic
Firma G2D SPC, partenerul din Grecia al Farmec, a deschis un magazin de brand Farmec in Salonic, primul al producatorului roman de cosmetice din afara Romaniei, dupa modelul celui din Cluj-Napoca, si intentioneaza sa deschida unitati si in alte localitati elene, a anuntat compania.
"Produsele Farmec sunt populare in randul consumatorilor greci, iar Salonic este cel de-al doilea oras ca marime din Grecia, un centru universitar important si fosta capitala europeana a culturii din 2007. Acestea sunt argumente valoroase care ne-au determinat sa alegem orasul Salonic pentru a gazdui primul magazin de produse exclusiv Farmec din exteriorul Romaniei", a declarat directorul general al Farmec, Mircea Turdean.
Magazinul cuprinde marcile de cosmetice ale producatorului: Farmec, Gerovital si Aslavital. Produsele Farmec sunt prezente pe piata elena si in SPA-urile anumitor hoteluri.
Anul trecut, compania a inaugurat un magazin de brand al companiei, in Cluj-Napoca, care face parte dintr-un proiect mai amplu, denumit Centrul de Frumusete Farmec, si care a presupus o investitie de 360.000 euro, precum si un magazin de prezentare in Budapesta, in cadrul caruia functioneaza si un salon de infrumusetare.
Farmec este cel mai mare producator roman de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajati. Din 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital.
Produsele companiei ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia si Canada. In ultimii doi ani, strategia de export a fost focusata pe consolidarea distributiei in tarile din regiune, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.
Farmec a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 138 milioane lei (31,2 milioane euro), cu 14% mai mare fata de valoarea din 2012, ca urmare a investitiilor realizate in ultimii ani si a lansarii de noi produse, si estimeaza pentru 2014 un avans de 10%.
Pe acelasi subiect: