Farmec, unul dintre putinele branduri care au rezistat dupa ’89, a dechis primul magazin in afara tarii, la Salonic
Firma G2D SPC, partenerul din Grecia al Farmec, a deschis un magazin de brand Farmec in Salonic, primul al producatorului roman de cosmetice din afara Romaniei, dupa modelul celui din Cluj-Napoca, si intentioneaza sa deschida unitati si in alte localitati elene, a anuntat compania.
"Produsele Farmec sunt populare in randul consumatorilor greci, iar Salonic este cel de-al doilea oras ca marime din Grecia, un centru universitar important si fosta capitala europeana a culturii din 2007. Acestea sunt argumente valoroase care ne-au determinat sa alegem orasul Salonic pentru a gazdui primul magazin de produse exclusiv Farmec din exteriorul Romaniei", a declarat directorul general al Farmec, Mircea Turdean.
Magazinul cuprinde marcile de cosmetice ale producatorului: Farmec, Gerovital si Aslavital. Produsele Farmec sunt prezente pe piata elena si in SPA-urile anumitor hoteluri.
Anul trecut, compania a inaugurat un magazin de brand al companiei, in Cluj-Napoca, care face parte dintr-un proiect mai amplu, denumit Centrul de Frumusete Farmec, si care a presupus o investitie de 360.000 euro, precum si un magazin de prezentare in Budapesta, in cadrul caruia functioneaza si un salon de infrumusetare.
Farmec este cel mai mare producator roman de cosmetice, cu aproximativ 600 de angajati. Din 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital.
Produsele companiei ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind Japonia, Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia si Canada. In ultimii doi ani, strategia de export a fost focusata pe consolidarea distributiei in tarile din regiune, precum Ungaria, Polonia si Republica Moldova.
Farmec a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 138 milioane lei (31,2 milioane euro), cu 14% mai mare fata de valoarea din 2012, ca urmare a investitiilor realizate in ultimii ani si a lansarii de noi produse, si estimeaza pentru 2014 un avans de 10%.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS