Farmec a "fermecat" străinii. Cel mai mare producător autohton de cosmetice a întegistrat vânzări în creștere cu 36% pe piața extrenă
Farmec Cluj-Napoca
Compania Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a înregistrat o creştere a vânzărilor pe piaţa externă de circa 36% în perioada 2014 - 2017, a anunţat compania.
Dinamica bună se datorează strategiei de extindere internaţională, care a vizat implementarea de noi politici comerciale pentru partenerii străini, dezvoltarea de produse adaptate particularităţilor anumitor pieţe de desfacere, cât şi extinderea portofoliului cu game inovatoare şi revoluţionare, menţionează un comunicat al companiei.
"Trendul ascendent al vânzărilor la nivel extern reprezintă o validare a obiectivelor noastre strategice de extindere globală, dar şi o confirmare a potenţialului brandurilor din portofoliul Farmec. Majorarea vânzărilor cu 36% în ultimii trei ani este rezultatul unei analize aprofundate a caracteristicilor fiecărei pieţe şi, în consecinţă, a diversificării gamelor cu produse ce corespund acestor cerinţe şi nevoi distincte. De exemplu, ca răspuns la unele probleme ridicate de consumatorii din Asia şi Orientul Mijlociu, precum nevoia de luminozitate şi oferirea unui plus de albire tenului, anul trecut am lansat gamele Gerovital H3 Derma+ Premium Care şi Gerovital Luxury, ce includ produse care vin să satisfacă aceste cerinţe. În 2018, în paralel cu dezvoltarea puternică din interiorul ţării, vom continua extinderea Farmec şi peste hotarele României. În acest sens, mizăm pe stabilirea de parteneriate cu colaboratori de pe noi pieţe de desfacere, precum şi creşterea cotei de piaţă în ţările în care suntem prezenţi de mai mulţi ani", a declarat Ioana Turdean, manager vânzări externe Farmec.
Cele mai solicitate tipuri de produse pe piaţa externă sunt cele anti-age, anti-acneice şi tratamentele de îngrijire pentru păr. Cea mai rapidă creştere a vânzărilor a fost înregistrată de către gamele premium ale companiei, lansate în 2017.
Strategia de expansiune pe piaţa externă a producătorului clujean vizează, printre altele, şi deschiderea în sistem franciză a magazinelor de brand Farmec şi Gerovital, pas estimat pentru 2018.
La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state, iar în Europa compania este prezentă cu şapte magazine, deschise de parteneri (trei centre în Spania, două în Italia şi câte un spaţiu în Grecia şi Ungaria).
Mai multe despre:
#Farmec#cosmetice
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS