FAN Courier se așteaptă la o creștere cu 30% a volumelor transportate de Black Friday. Compania a investit 15 mil. euro în echipamente de livrare și a făcut angajări suplimentare
FAN Courier
FAN Courier, liderul pieței locale de curierat din România, se așteaptă ca ediția din acest an a Black Friday să genereze o creștere medie cu 30% a volumelor transportate și depășirea pragului de 500.000 de expediții în prima zi de după încheierea campaniei.
Pentru a face față vârfului de activitate, compania a investit peste 15 milioane de euro în echipamente de livrare și gestiune a expedițiilor și relația cu clienții, a extins capacitatea de depozitare și a suplimentat flota auto și personalul angajat.
”Black Friday este un proiect care crește constant de la un an la altul și pentru care începem pregătirea încă de la mijlocul anului, bazându-ne pe rezultatele din anul anterior dar și pe tendințele pe care le observăm de la o lună la alta. De regulă, luna noiembrie aduce creșteri de volume de până la 40% față de media zilnică din timpul anului, aici incluzând și Black Friday care, pentru noi, se încheie la maxim două săptămâni din momentul închiderii campaniei de soldare. Ne așteptăm și ne-am pregătit pentru un scenariu similar și pentru campania din acest an si suntem cu toții focusați să ne respectăm promisiunea de livrare în termen a tuturor produselor”, a declarat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier.
Reprezentantul companiei crede că, deși anul acesta, pe fondul pandemiei provocate de SARS-COV2, industria de curierat a fost solicitată constant la capacitate maximă, Black Friday ar putea genera creșteri similare cu cele din anul precedent. În același timp, el nu exclude posibilitatea să existe diferențe semnificative în ceea ce privește zonele de livrare a expedițiilor.
”Analizele efectuate ne-au arătat că sectorul fashion ar putea avea o creștere semnificativă anul acesta. În topul cerințelor s-ar putea afla, pe lângă produsele IT&C și cele de igienă, produse de mobilier și decorațiuni interioare care, în ultimii cinci ani, au înregistrat creșteri de până la zece ori. Produsele albe – electrocasnicele mari – nu mai sunt atât de solicitate de Black Friday”, explică oficialul companiei.
În ceea ce privește ”harta” comenzilor, compania spune că nu există o teritorializare specială, perioada de vârf generând volume ridicate în toate zonele. ”Sunt orașe care au o pondere de consum mare precum Cluj-Napoca, Iași, Craiova, Timișoara dar sunt și zonele exterioare ale orașelor principale care, în această perioadă, primesc mai multe colete. Ne așteptăm ca anul acesta să avem o creștere pe expedierile internaționale, atât pe volumele clienților din România care expediază în străinătate - Bulgaria, Ucraina, state membre UE dar și a companiilor internaționale care au livrări în România”.
FAN Courier a început pregătirile pentru perioada Black Friday de la mijlocul anului. Compania a investit mai mult de 4 milioane de euro pentru a înlocui cele 3.600 de dispozitive PDA aflate în dotarea curierilor și într-o aplicație pentru gestionarea expedițiilor de către curieri, a introdus un chatbot în comunicarea cu clienții și a continuat dezvoltarea aplicației de ticketing.
”Ca în fiecare an, ne-am asigurat că avem capacitatea de depozitare suficientă pentru a face față volumului mare de comenzi dar și capacitatea de transport și manipulare corespunzătoare. În consecință, în ultimele luni, ne-am extins echipa cu încă 350 de persoane și am suplimentat flota auto cu un număr de peste 300 de vehicule din toată gama – camioane pentru transportul între filiale și flota necesară livrărilor și colectărilor”, a adăugat Cornel Morcov.
În același timp, compania și-a optimizat resursele pentru a gestiona în parametri optimi atât volumele actuale cât și volumele excedentare din zona de e-commerce.
FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. În 2006, compania a devenit liderul pieței românești de curierat.
FAN Courier deservește cei peste 55.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 7.300 de angajati si colaboratori și a unei flote auto de peste 4.400 de autovehicule.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



RSS