FAN Courier livrează colete cu cargobike-ul electric. Prototipul, aflat în faza de omologare, este produs la Fălticeni de un inginer român
                        
            FAN Courier, companie cu capital 100% românesc, susține afacerile autohtone și introduce conceptul de transport integral eco-friendly, pentru a acoperi cererea de servicii de curierat în zonele exclusiv pietonale din marile orașe.         
        
	Compania a inclus recent în flota proprie, de peste 3.700 autovehicule, primul cargobike electric care va asigura ridicarea și livrarea expedițiilor în Centrul Vechi al Capitalei.
	Prototipul este un produs 100% românesc și va circula mai întâi în București, urmând să fie introdus și în alte orașe ale țării, în funcție de reacția pieței, a anunțat compania.
	”Introducerea în flota proprie a mijloacelor de transport eco-friendly este un proiect pe care noi, acționarii FAN Courier, îl analizăm de câțiva ani buni. În tot acest timp, am studiat numeroase variante și propuneri întâlnite la târgurile internaționale de profil la care am participat. Prototipul care ne-a convins însă și cel pe care îl vom testa este cel fabricat la Fălticeni, pentru că permite transporturi cu o greutate însumată de până la 120 kg”, a declarat Adrian Mihai, unul din cei trei fondatori ai companiei FAN Courier.
	Prototipul eco-friendly se află în prezent în faza de omologare, după obținerea tuturor avizelor impuse de legislație, urmând să fie testat în regim de pilot în cea mai mare zonă pietonală din București – Centrul Vechi. În funcție de reacția pieței, conceptul va fi extins și în alte mari orașe ale țării: Brașov, Sibiu, Constanța, Timișoara.
	”Cargobike-ul Shillex este un produs 100% românesc. Inovația îi aparține unui inginer român care și-a transformat pasiunea pentru biciclete în afacere. Cargobike-urile custom made sunt realizate într-un atelier de producție în Fălticeni și expuse apoi într-un showroom în Botoșani. Acest parteneriat este modul prin care noi, FAN Courier, susținem antreprenoriatul românesc și încurajăm antreprenorii români să-și pună în practică ideile și pasiunile”, a explicat Adrian Mihai.
	Cargobike-ul poate atinge o viteză maximă (limitată electronic) de 25 km/h, este prevăzut cu două baterii electrice care asigură autonomie de transport de aproximativ 55 de km parcurși în 4 zile de activitate.
	Vehiculul nu necesită permis special de conducere și poate transporta colete cu dimensiuni de maxim 125x85x130 cm și o greutate însumată de 120 kg. Expedițiile beneficiază de aceleași condiții de siguranță ca celelalte mijloace de transport folosite de companie, coletele și plicurile fiind depozitate în cutia fixată pe vehicul.
	FAN Courier este o companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. FAN Courier a devenit în 2006 liderul pieței românești de curierat. În prezent, deservește peste 50.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5.800 de colaboratori și a unei flote auto de peste 3.700 de autovehicule.

            
                    Pe acelasi subiect:
		
            
        
        
        
        	        
    
 VOYO

  RON
  RON
  RON
  RON
                                
	(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
            
                                ”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”            
                                
	România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
            
                                
	Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
            
                                
	Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
            
                                Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa            
                                
	(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
            
                                
	(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
            
                                
	Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT 
            
                                Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate            
                                Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing            
                                Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea            
                Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături            
                                                        
	Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
                            
                                                        
	UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
                            
                                                        
	Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent
                            



 RSS