Consiliul Concurenței a aprobat tranzacția prin care FAN Courier preia operatorului de transport SLS Cargo
FAN Courier
FAN Courier, liderul pieței locale de curierat preia pachetul majoritar al operatorului de transport și logistică SLS Cargo, după ce Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția anunțată în noiembrie 2019.
Autoritatea de concurență a avizat tranzacția în termenii și condițiile stabilite inițial de cei doi parteneri.
“Consiliul Concurenței a anunțat că tranzacția FAN Courier-SLS Cargo respectă legislația în vigoare inclusiv în materie de concurență, astfel că deja s-au făcut primii pași pe drumul integrării. Modificările din acționariat au fost deja operate la Registrul Comerțului, intrăm în perioada de creionare a planurilor viitoare. Tranzacția este un parteneriat generat de obiective commune, pe care ne propunem să le atingem folosindu-ne de resurse comune”, a declarat Adrian Mihai, managing partner FAN Courier.
SLS Cargo este o companie antreprenorială integral românească, ce activează în domeniul freight forwarding fondată în 2014 de omul de afaceri Mihai Stoica.
“Să înveți de la cei mai buni este cea mai importantă lecție pe care am înțeles-o și pe care am decis să o aplic ca antreprenor. De aceea, consider intrarea FAN Courier în acționariatul SLS Cargo ca fiind o infuzie de know - how și experiență antreprenorială mai mult decât o tranzacție clasică”, a declarat Mihai Stoica, fondatorul SLS Cargo.
Conform contractului dintre părți, SLS CARGO va continua să funcționeze sub brand propriu, fără a fi absorbită de FAN Courier. Fondatorul companiei își menține calitatea de acționar și CEO, o decizie similară fiind asumată și pentru echipa de top management a operatorului de freight forwarding.
Noul board SLS Cargo urmează să decidă în perioada următoare planurile de dezvoltare pe termen mediu și lung, ținând cont de actualul context economic.
Compania de servicii logistice SLS CARGO a demarat operațiunile în anul 2014 prin deschiderea primului său birou operațional în București. În 2015, activitatea companiei se dezvoltă prin deschiderea a două locații noi în Rădăuți și în Constanța, urmate în anul 2016 de inaugurarea primului depozit SLS Cargo din București. Odată cu formarea unei noi echipe, 2017 a însemnat și deschiderea primului terminal feroviar în București exclusiv operat de SLS Cargo. În 2018, dezvoltarea rapidă de pe piața locală a încurajat depășirea granițelor și deschiderea primelor birouri în Bulgaria și în Italia, precum și noi parteneriate globale.
În 2020, SLS Cargo și-a consolidat poziția de jucător important pe piața serviciilor de transport și logistică prin operarea a 25.000 mp spații de depozitare în 4 locații din Mogoșoaia, Bâcu, Buftea și Cluj, gestionarea unei flote proprii de camioane precum și derularea activității operaționale de transport prin 7 birouri în România și 2 birouri internaționale, în Bulgaria și Italia. Cu un portofoliu de clienți diversificat pe fiecare industrie și o echipă de 120 angajati, SLS Cargo a devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniu în România.
FAN Courier, companie cu capital integral românesc, a fost fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu. FAN Courier a devenit în 2006 liderul pieței românești de curierat, poziție consolidată constant datorită investițiilor și serviciilor cu valoare adăugată noi, introduse permanent.
FAN Courier deservește cei peste 50.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 6.900 de colaboratori și a unei flote auto de peste 4.200 de autovehicule.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS