FAN Courier își consolidează poziția pe segmentul transporturi integrate și logistică prin achiziția companiei SLS CARGO
FAN Courier
FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, își consolidează poziția pe segmentul transporturi integrate și logistică prin achiziția companiei SLS CARGO, fondată în anul 2014 de omul de afaceri Mihai Stoica.
Tranzacția a fost perfectată de acționarii celor două companii la începutul lunii noiembrie și se află, în prezent, în procedură de avizare la Consiliul Concurenței.
”Este un parteneriat câștigător pentru ambele părți implicate și nu o achiziție propriu zisă. Experiența în piața de freight forwarding pe care o are partenerul nostru se suprapune obiectivelor FAN Courier de a dezvolta, la standardele de calitate asumate, gama de servicii oferită clienților noștri. Vrem să le oferim partenerilor pentru care prestăm servicii o experiență mai bună pe toate liniile de business, nu doar pe cea a serviciilor de curierat”, a declarat Adrian Mihai, managing partner FAN Courier.
Potrivit fondatorului FAN, pe parcursul negocierilor, cele două companii au identificat nu doar obiective de business similare ci și valori comune precum grija față de client sau interesul pentru dezvoltare și investiții.
În baza parteneriatului, compania SLS CARGO va continua să funcționeze sub brand propriu, fără a fi absorbită de FAN Courier. Fondatorul companiei își menține calitatea de acționar și CEO, o decizie similară fiind asumată și pentru echipa de top management a operatorului de freight forwarding.
”Ne bucurăm să devenim partener al liderului unei piețe în continuă dezvoltare. Poți deveni mai bun învățând de la cei mai buni, iar FAN Courier este un business sănătos, construit cu grijă în peste 20 de ani de activitate. Suntem convinși că transferul reciproc de know-how va fi cheia dezvoltării noastre pe termen lung”, a declarat Mihai Stoica, fondatorul companiei SLS CARGO.
Prin dezvoltarea portofoliului, clienții FAN Courier vor avea acces la o gamă mai largă de servicii pe segmentul transport-logistică-distribuție. Planurile pe termen scurt și mediu ale celor doi parteneri includ dezvoltarea business-ului și creșterea echipei.
FAN Courier, companie integral privată românească, fondată în 1998, a încheiat exercițiul financiar 2018 cu o cifră de afaceri de 147 de milioane de euro. Compania estimează pentru anul în curs o creștere a afacerilor cu 15% și investiții de peste 15 milioane de euro.
Compania de servicii logistice SLS CARGO a demarat operațiunile în anul 2014 prin deschiderea primului său birou operațional în București. În 2015, activitatea companiei se dezvoltă prin deschiderea a două locații noi în Rădăuți și în Constanța, urmate în anul 2016 de inaugurarea primului depozit SLS Cargo din București.
Odată cu formarea unei noi echipe, 2017 a însemnat și deschiderea primului terminal feroviar în București exclusiv operat de SLS Cargo.
În 2018, dezvoltarea rapidă de pe piața locală a încurajat depășirea granițelor și deschiderea primelor birouri în Bulgaria și în Italia, precum și noi parteneriate globale.
Cu un portofoliu de clienți diversificat pe fiecare industrie și o echipă de 120 angajati, SLS Cargo a devenit una din cele mai dinamice companii din domeniu în România.
FAN Courier, companie cu capital integral românesc, fondată în 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai și Felix Pătrășcanu, a devenit în 2006 liderul pieței românești de curierat.
FAN Courier deservește cei peste 50.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 6.900 de colaboratori și a unei flote auto de peste 4.200 de autovehicule.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS