Celebrul producător de încălţăminte Clujana, cu o istorie de peste 100 de ani, a ieşit din insolvenţă după 2 ani
Pantofi
Producătorul de încălţăminte Clujana a ieşit din insolvenţă după doi ani de la deschiderea procedurii, a anunţat, joi, administratorul judiciar CITR, care s-a ocupat de salvarea acestui brand cu o istorie de peste 100 de ani.
"Rolul nostru de administrator judiciar a fost să insuflăm o nouă viziune brandului Clujana şi să ne asigurăm că revitalizarea companiei se află pe agenda tuturor stakeholderilor. Am avut mereu în minte alinierea obiectivelor strategice ale tuturor celor implicaţi, iar experienţa vastă în gestionarea echilibrului dintre creditori şi companie a facilitat succesul. Clujana va fi mereu unul dintre proiectele de suflet coordonate de CITR", a declarat Vasile Godîncă-Herlea, Managing Partner CITR, într-un comunicat remis presei.
Măsurile strategice propuse de CITR prin planul de reorganizare au avut obiectivul de a relansa Clujana nu doar la nivel local, ci şi naţional, atât prin dezvoltarea reţelei de distribuţie, cât şi prin diversificarea liniei de produse. Din 2019, produsele din piele confecţionate de Clujana adresează nevoile unui segment de clienţi neexplorat, tineri cu vârste cuprinse între 25-40 de ani, fără a-şi pierde autenticitatea.
"Ieşirea din insolvenţă a Clujana dă un nou suflu companiei. În domeniul nostru de activitate este dificil să rămâi competitiv. E nevoie fie să atragi investiţii constante, fie să consolidezi business-ul. După reintegrarea în economie ne concentrăm atenţia spre consolidare", a declarat Florin Gliga, administrator special Clujana.
În prezent, produsele Clujana sunt vândute în 14 magazine partenere din România. Pentru acest brand, procedura insolvenţei a însemnat readucerea la viaţă a unui brand istoric şi extinderea la nivel naţional prin deschiderea a patru noi showroom-uri şi un magazin online: al doilea show-room în Cluj-Napoca şi primele magazine din Sibiu, Oradea, Bistriţa.
În această perioadă, Clujana şi-a îmbunătăţit marja pentru comercializarea produselor - până atunci vândute sub media pieţei - iar profitul obţinut a fost utilizat pentru finanţarea activităţii curente şi creşterea producţiei. Totodată, compania a redus ponderea serviciilor de tip lohn în cifra de afaceri, cooptând, în schimb, un designer pentru realizarea produselor sub brand propriu. În noiembrie 2019, veniturile provenite din vânzarea produselor Clujana a crescut cu 136% faţă de anul precedent.
În plus, brandul îndrăgit de generaţiile "Baby Boomers" şi "Generaţia X"a făcut un pas mai aproape de "Millenials", printr-o prezenţă activă şi constantă în social media şi prin deschiderea magazinului online. Clujana a reuşit să îşi aducă mai aproape publicul tânăr printr-o comunicare prietenoasă şi accesibilă pe canalele Facebook şi Instagram, se precizează în comunicatul administratorul judiciar CITR.
Pentru asigurarea stabilităţii şi continuităţii brandului este necesar ca managementul Clujana să continue măsurile strategice adoptate în perioada de reorganizare: anticiparea tendinţelor pieţei şi crearea unui produs competitiv, lansarea de noi colecţii cu design modern, menţinerea unui preţ de vânzare crescut sau în acord cu nevoile de dezvoltare ale companiei şi extinderea reţelei de magazine. Totodată, monitorizarea atentă şi continuă a costurilor de producţie şi de funcţionare este vitală pentru menţinerea unei companii sănătoase şi sustenabile.
Potrivit comunicatului, CITR, companie Impetum Group, este liderul pieţei de insolvenţă din România încă din 2008. Cu o experienţă de 20 de ani pe piaţa insolvenţei şi peste 1.000 de proiecte gestionate de-al lungul timpului, CITR administrează anual un patrimoniu de peste 650 de milioane de euro şi distribuie anual mai mult de 300 de milioane de euro creditorilor, în misiunea sa de a salva valoarea din companiile româneşti.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS