'Rezultatele Danone în România creează o bază pentru continuarea dezvoltării durabile a business-ului şi pentru noi investiţii locale, în fabrica noastră din Bucureşti, în proiecte sociale şi în dezvoltarea categoriei de iaurturi. În perioada 2017-2018 investim aproximativ un milion de euro pentru dezvoltarea a două noi linii de producţie şi introducerea unui nou robot de paletizare în fabrică, care ne permit să răspundem mai bine nevoilor de pe piaţa locală şi de pe celelalte pieţe pe care le deservim în regiune. O sumă similară, de un milion euro, este investită pentru a sprijini dezvoltarea fermierilor parteneri, atât ferme familiale, cât şi profesionale', a spus Natalia Gelstein Kiss, director general Danone România, Bulgaria, Moldova şi Ţările Adriatice.

Peste un milion de iaurturi sunt produse zilnic, în medie, în fabrica din Bucureşti, folosind anual peste 60 milioane de litri de lapte, majoritatea provenind de la ferme sau gospodari din România.

Consumul de iaurt rămâne încă destul de scăzut, comparativ cu alte ţări, la aproximativ 6,6 kg pe persoană pe an comparativ cu 23 kg în Bulgaria, peste 10 kg în Cehia sau 21 kg în Suedia. Cu toate acestea, iaurtul este un produs cunoscut pentru beneficiile digestive, iar interesul românilor pentru alimente sănătoase este în creştere în ultimii ani.

Danone România este lider de piaţă pe segmentul iaurturi. Fabrica Danone din Bucureşti a produs local primele iaurturi în 1999. În 2019 Danone România va sărbători 20 de ani de prezenţă în România şi 100 de ani, la nivel global, de la producerea primelor iaurturi Danone.