3 lucruri de care trebuie sa tii cont atunci cand construiesti un brand
brand
Cele mai puternice branduri din lume sunt instantaneu recunoscute atat de catre fani, cat si de ceilalti consumatori. Au logo-uri puternice si reprezentari grafice bine realizate, care raman in constiinta clientilor.
Nu este insa deloc usor sa-ti construiesti un brand care sa atraga atentia si sa transmita exact mesajul businessului respectiv. Care este secretul prin care te diferentiezi de competitori?
Leslie Smolan si Ken Carbone, co-fondatori ai agentiei Carbone Smolan, companie care se ocupa cu designul si promovarea brandurilor, au explicat in noua lor carte “What makes a great design partnership” despre importanta imaginii unui brand pe piata, noteaza Business Insider.
In urma unui studiu amanuntit, realizat pe seama unor institutii cunoscute precum âMuzeul Louvre din Paris (Franta), brandul de bijuterii Tiffany & Co. sau Universitatea din New York, cei doi specialisti au ajuns la urmatoarea concluzie: exista trei atribute puternice care definesc un brand, si anume – unicitatea si simplitatea si impactul pe care-l poate avea asupra celorlalti.
Atunci cand brandul tau este „recunoscut cu usurinta si admirat de catre ceilalti, acestia vor deveni ambasadori ai sai”. Comunicarea cu clientul este foarte importanta, subliniaza cei doi experti. Acest lucru trebuie sa faca practic si brandul tau, sa comunice cu ei: „Daca esti prea rigid, brandul tau se va pierde intr-o mare de companii.”
Foarte multi antreprenori au tendinta de a cladi un brand destul de comercial, care sa atinga o masa semnificativa de consumatori. „Strategia acestor comerciali, sa-i numim asa, consta in modul de executie – acesta trebuie sa fie diferit pentru a fi vizibili intr-o lume destul de asemanatoarea. Foarte multe branduri practic tipa la clientii insa, incercand sa capteze atentia si sa-si transmita mesajele. Varianta ideala ar fi consistenta in realizarea lucrurilor. In felul acesta va veti fideliza consumatorii, care vor intelege ce fel de companie sunteti, de fapt.”
Un logo puternic, care sa exprime mesajul brandului si sa atraga in acelasi atentia nu necesita neaparat o investitie uriasa. Chiar daca aveti fonduri limitate, asigurati-va ca logo-ul companiei dvs. va fi realizat intr-un mod profesionist, de specialisti din domeniu. Mai mult, sunt experti in aceasta industrie care lucreaza mai ales cu start-up-uri si care percep taxe mult mai mici decat cele practicate pentru multinationale.
„Mai bine faceti mai putine lucruri, dar le faceti mai bine”, sustine Carbone, citat de Business Insider.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS