Cele mai valoroase branduri din sport la nivel mondial
Jurnalistii de la Forbes au intocmit recent lista anuala a celor mai valoroase branduri din sport la nivel mondial. Le-au impartit in patru categorii distincte: afaceri, evenimente, atleti si echipe. Surpriza sau nu, numarul 1 in sport, in 2012, este Nike.
Profitul, marimea business-ului si veniturile recomanda aceste branduri pe lista Forbes.
Cel mai valoros brand din lume, la capitolul sport, Nike, valoreaza nici mai mult, nici mai putin de 15,9 miliarde dolari. Valoarea sa a crescut cu 1,4 miliarde din 2007, anul in care Forbes a intocmit primul clasament pe aceasta tema. In ultimii 5 ani, actiunile companiei au crescut cu 65%.
Lista completa a celor mai valoroase branduri din sport
Afaceri
1. Nike (15.9 miliarde dolari)
2. ESPN (11.5 miliarde dolari)
3. Adidas (6.8 miliarde dolari)
Evenimente
1. Super Bowl (470 milioane dolari)
2. Summer Olympic Games (348 milioane dolari)
3. FIFA World Cup (147 milioane dolari)
Atleti
1. Tiger Woods (38 milioane dolari)
2. Roger Federer (29 milioane dolari)
3. Phil Mickelson (26 milioane dolari)
Echipe
1. New York Yankees (363 milioane dolari)
2. Manchester United (293 milioane dolari)
3. Real Madrid (255 milioane dolari)
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS