Asadar, ce variante au tinerii care vor sa-si cladeasca un renume in lumea modei?

1. Targurile si festivalurile de profil

Nu se poate pune problema aici de evenimente cu rezonanta internationala, si poate adesea nici macar de cele nationale. Sunt insa foarte multe targuri de dimensiuni mai mici, organizate fie in cafenele sau in parcuri, unde designerii isi pot expune creatiile fara ca participarea sa impuna costuri majore. Un astfel de targ a avut loc in Capitala, duminica 16 mai, la Gradina Icoanei. Promovarea se face in special pe internet, prin intermediul retelelor de socializare.

2. Retelele de socializare

Pe langa site-ul care de acum a devenit un mijloc sigur si ieftin de a intra in contact cu presa sau clientii, prezenta pe diferitele retele de socializare iti permite sa-ti etalezi creatiile, sa primesti intrebari, sugestii, comentarii de la vizitatori si, totodata sa le raspunzi, creandu-ti astfel o relatie directa vanzator-client, cu feedback in timp real.

3. Personalizarea produselor

Mai toata lumea a inteles deja ca unicitatea si personalizarea produselor, traduse prin satisfactia clientului, sunt metodele de a-ti fideliza clientela in cel mai scurt timp. Conceptul "Tailor-made" revine, insa el este redefinit de tinerii nostri designeri.

Poate ca o "garantie" in schimbul faptului ca vei purta un nume ce nu s-a consacrat inca, designerii iti ofera posibilitatea de a-ti customiza marfa dupa bunul tau plac.

4. Editiile limitate

Conceptul este in stransa legatura cu cel anterior si vine din cererea tot mai mare a consumatorilor de a avea ceva deosebit in comparatie cu ce exista pe piata. Ideea ca doar tu si alte trei persoane aveti aceeasi pereche de pantofi este mult mai convenabila decat sa cumperi o pereche de pantofi dintr-o retea de retail ce detine 30 de magazine la nivel national, toate avand aceeasi gama de produse.