Reteta succesului pentru tinerii creatori de moda: magazinele online si produsele personalizate!
An de an de pe bancile scolilor de arte ies generatii de tineri designeri pe care piata ar trebui sa-i intampine cu bratele deschise. Lucrurile nu stau asa, din pacate, in special acum, in plina criza economica, unde unul dintre cele mai afectate segmente a fost cel la fashionului de lux.
Asadar, ce variante au tinerii care vor sa-si cladeasca un renume in lumea modei?
1. Targurile si festivalurile de profil
Nu se poate pune problema aici de evenimente cu rezonanta internationala, si poate adesea nici macar de cele nationale. Sunt insa foarte multe targuri de dimensiuni mai mici, organizate fie in cafenele sau in parcuri, unde designerii isi pot expune creatiile fara ca participarea sa impuna costuri majore. Un astfel de targ a avut loc in Capitala, duminica 16 mai, la Gradina Icoanei. Promovarea se face in special pe internet, prin intermediul retelelor de socializare.
2. Retelele de socializare
Pe langa site-ul care de acum a devenit un mijloc sigur si ieftin de a intra in contact cu presa sau clientii, prezenta pe diferitele retele de socializare iti permite sa-ti etalezi creatiile, sa primesti intrebari, sugestii, comentarii de la vizitatori si, totodata sa le raspunzi, creandu-ti astfel o relatie directa vanzator-client, cu feedback in timp real.
3. Personalizarea produselor
Mai toata lumea a inteles deja ca unicitatea si personalizarea produselor, traduse prin satisfactia clientului, sunt metodele de a-ti fideliza clientela in cel mai scurt timp. Conceptul "Tailor-made" revine, insa el este redefinit de tinerii nostri designeri.
Poate ca o "garantie" in schimbul faptului ca vei purta un nume ce nu s-a consacrat inca, designerii iti ofera posibilitatea de a-ti customiza marfa dupa bunul tau plac.
4. Editiile limitate
Conceptul este in stransa legatura cu cel anterior si vine din cererea tot mai mare a consumatorilor de a avea ceva deosebit in comparatie cu ce exista pe piata. Ideea ca doar tu si alte trei persoane aveti aceeasi pereche de pantofi este mult mai convenabila decat sa cumperi o pereche de pantofi dintr-o retea de retail ce detine 30 de magazine la nivel national, toate avand aceeasi gama de produse.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS