Volkswagen construieste masina care consuma mai putin de un litru de combustibil la 100 km. Primele imagini cu prototipul in miscare FOTO+VIDEO
Daca in urma cu o saptamana presa de specialitate a publicat primele fotografii cu ultimul prototip al nemtilor de la Volkswagen – XL1, in aceste zile a aparut si un video in care este prezentat modelul in miscare, scrie worldcarfans.com. Cunoscuta mai degraba drept masina care consuma 1 litru de combustibil la suta de kilometri, VW a vorbit prima data despre acest model in 2002.
Masina concept a fost modificata in 2009, cand a fost denumita L1, urmand ca in 2011 sa sufere noi modificari si sa redenumeasca XL1.
XL1 este a treia incercare a celor de la VW de a construi masina care sa consume 1 litru de combustibil la 100 km, conceptul fiind prezentat la Salonul Auto din Qatar, in 2011.
Potrivit celor de la VW, XL1 va fi un hibrid diesel, care va consuma chiar sub 1 litru (mai exact 0,9 litri) la o suta de kilometri, iar emisiile de CO2 vor fi de 24g/km.
Motorul electric poate fi folosit in paralel cu cel diesel sau poate fi folosit independent. Masina poate parcurge 35 de kilometri, dupa o incarcare completa a bateriei.
Masina va cantari in jur de 795 de kilograme, lungimea este similara cu a unui Polo, respectiv 3,9 metri, iar usile se vor ridica precum doua aripi.
Noul XL1 va putea merge cu maximum 158 km/ora si va atinge 100 km/h in 11,9 secunde. Luna trecuta, VW a confirmat ca va incepe sa construiesca noul model XL1 in 2013, dar intr-un numar limitat.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS