"2017 a fost un alt an istoric pentru noi. Suntem foarte încântaţi de acest lucru", a declarat directorul de vânzări de la Volvo Cars, Jessica Span.

Pe piaţa din China, cea mai mare piaţă auto din lume, Volvo Cars a vândut anul trecut 114.400 de autovehicule, în creştere cu 25,8% comparativ cu 2016, astfel că în regiunea Asia-Pacific vânzările Volvo Cars au crescut cu 20,9% până la 153.000 de unităţi.

În Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, vânzările Volvo Cars au crescut cu 3,3% în ritm anual până la 320.988 unităţi, în condiţiile în care pe piaţa din Suedia, Volvo a fost cea mai bine vândută marcă de automobile pentru al 60-lea an consecutiv.

Pe această piaţă vânzările Volvo au crescut cu aproape 6% până la 74.000 de unităţi. În schimb, pe piaţa din SUA, vânzările Volvo Cars au scăzut cu 1,5% în ritm anual până la 81.000 de unităţi.

Volvo Cars, una din cele mai mari companii suedeze după cifra de afaceri şi angajaţi, şi-a fixat ca obiectiv pe termen mediu vânzarea a 800.000 de vehicule pe an, un nivel considerat suficient pentru a garanta un loc pe piaţă şi a permite noi investiţii.

În 2010, firma chineză Zhejiang Geely Holding Group a preluat un pachet de 51% din acţiunile Volvo de la grupul auto american Ford.