Volkswagen vrea sa cucereasca SUA, via Italia. Grupul german este interesat de achizitia Fiat Chrysler
Grupul german Volkswagen, cel mai mare constructor auto din Europa, a discutat cu proprietarii Fiat Chrysler Automobiles achizitia producatorului auto italian, potrivit revistei Manager Magazin, citata de Reuters.
Proprietarii Fiat vor sa-si concentreze resursele asupra brandului Ferrari si sa renunte la afacerile tranditionale din industria auto, au declarat surse apropiate situatiei pentru publicatia germana.
Actiunile Fiat au crescut cu 5% ca urmare a acestei informatii, in timp ce titlurile Volkswagen au consemnat un declin de 1,5%.
Reprezentanti ai Volkswagen si Fiat au refuzat sa comenteze. De asemenea, holdingul Exor, al familiei Agnelli, care controleaza 30% din actiunile Fiat, nu a comentat.
Proprietarii celor doua companii sunt inca departe de a ajunge la un acord asupra unui eventual pret, a scris Manager Magazin.
Volkswagen spera ca, prin achizitia Fiat Chrysler, va putea folosi reteaua de distributie a Chrysler in SUA pentru a-si rezolva probelmele de vanzari pe piata americana. Grupul german are vanzari sub asteptari in SUA, a doua piata auto dupa marime in lume.
Directorul general al Volkswagen, Martin Winterkorn, a declarat in luna martie ca grupul nu are planuri pentru noi achizitii, intrucat se concentreaza pe integrarea celor 12 branduri auto pe care le detine.
Volkswagen, care avea la sfarsitul primului trimestru rezerve de aproape 18 miliarde de euro, si-a exprimat in mod repetat interesul pentru brandul Alfa Romeo al Fiat, in pofida respingerii ferme a propunerilor de catre conducerea companiei italiene.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS