Ce a decis Volkswagen în privința construirii noii fabrici din Europa de Est. Pe listă se află și România
Volkswagen
Volkswagen încă explorează opţiunile privind o investiţie într-o fabrică din Europa de Est şi încă nu a fost luată o decizie, a afirmat Mark Langendorf, de la Departamentul de Comunicare al grupului german, într-un interviu acordat publicaţiei sârbe Blic.
Printre statele care concurează la investiţia celui mai mare producător auto european se află România, Bulgaria şi Turcia, scrie Agerpres.
Pe 18 noiembrie, şeful grupului Volkswagen AG, Herbert Diess, declara că producătorul auto caută un loc pentru o nouă fabrică multibrand în Europa de Est, a cărei producţie ar urma să înceapă după 2022.
Valoarea investiţiei este estimată la 1,4 miliarde de euro. La noua unitate din Europa de Est, care ar urma să aibă 5.000 de angajaţi, vor fi produse SUV-urile Skoda Karoq şi Seat Ateca, care în prezent sunt fabricate la Kvasiny (Cehia).
Întrebat de Blic dacă Volkswagen intenţionează să construiască o unitate în Serbia şi când ar putea fi anunţată decizia, Mark Langendorf nu a negat că producătorul auto ar putea veni în Serbia, dar a precizat că încă se aşteaptă o decizie.
"Nu comentăm în privinţa planurilor noastre privind anumite ţări", a declarat oficialul VW.
Citând surse care au dorit să-şi păstreze anonimatul, Blic anunţase anterior că decizia privind investiţia în Serbia va fi anunţată în aprilie, iar VW va recruta 5.000 de muncitori şi 650 de ingineri.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS