Volkswagen pregătește o revoluție în anii următori. Ce construiește în Germania
Volkswagen
Grupul Volkswagen va produce baterii pentru vehiculele electrice şi staţii de reîncărcare în Germania, pregătindu-se pentru producţia de masă a acestui tip de automobile şi pentru revizuirea diviziei care produce motoare şi componente auto, transmite Reuters.
Vineri, grupul german a anunţat că până în 2020 va investi 870 de milioane de euro (985 de milioane de dolari) pentru a dezvolta componente pentru vehiculele electrice, potrivit Agerpres.
Staţiile de reîncărcare pentru vehiculele electrice vor fi produse la fabrica din Hanovra, unde în prezent se fac motoare şi piese turnate.
Clienţii vor putea găsi staţiile de reîncărcare folosind o aplicaţie pe telefoanele lor mobile, a precizat VW.
Primele staţii mobile de reîncărcare vor fi înfiinţate anul acesta în oraşul natal al VW - Wolfsburg - iar proiectul va fi extins şi în alte oraşe în 2020.
Până în 2023, grupul Volkswagen vrea să investească peste 11 miliarde de euro în vehicule electrice şi autonome, digitalizare şi servicii de mobilitate.
Gigantul german Volkswagen, care, după scandalul emisiilor poluate, a început să se concentreze pe mașinile electrice, a anunțat că va renunța definitiv la mașinile pe benzină și motorină.
Michael Jost, șeful departamentului de strategie a producătorului auto, a spus, în decembrie, la o conferință organizată la sediul central al Volkswagen din Wolfsburg, că “2026 va fi ultimul an în care vom mai produce platforme cu motoare cu combustie internă”.
Un purtător de cuvânt al companiei a confirmat, ulterior, pentru Reuters, că producătorul german se va concentra în schimb pe mașinile electrice.
Decizia pune Volkswagen în competiție directă cu Tesla a lui Elon Musk. Luna trecută, nemții au anunțat că au în plan o mașină electrică de 20.000 de euro și intenția de a tranforma fabricile din Germania, pentru a putea produce vehicule electrice.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Mai multe despre:
#Volkswagen#masini electrice
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS