Volkswagen demarează discuţiile pentru noua fabrică multibrand din Europa de Est. România, eliminată de pe lista scurtă
Volkswagen
Volkswagen va demara discuţiile pentru o nouă fabrică multibrand în Europa de Est, unde ar urma să fie produse modelele grupului german, a anunţat VW.
Decizia a fost luată după obţinerea aprobării Board-ului de supervizare şi al conducerii pentru acest proiect, valoarea investiţiei fiind evaluată la aproximativ un miliard de euro, transmite Reuters, preluată de Agerpres.
VW va începe "negocieri concrete" pentru unitatea din Europa cu potenţialele locaţii rămase pe listă, se arată într-un comunicat al grupului german. Conform informaţiilor din presă, cele mai mari şanse pentru a câştiga investiţia le au Bulgaria, Serbia şi Turcia.
Pe 18 noiembrie, şeful grupului Volkswagen AG, Herbert Diess, declara că producătorul auto caută un loc pentru o nouă fabrică multibrand în Europa de Est, a cărei producţie ar urma să înceapă după 2022. Valoarea investiţiei este estimată la 1,4 miliarde de euro
La noua unitate din Europa de Est, care ar urma să aibă 5.000 de angajaţi, vor fi produse SUV-urile Skoda Karoq şi Seat Ateca, acestea fiind în prezent fabricate la Kvasiny (Cehia).
Volkswagen a anunţat, totodată, că va investi aproape un miliard de euro pentru a produce baterii pentru vehiculele electrice în landul Saxonia Inferioară, Germania, şi va căuta să simplifice structura grupului prin divizarea sau vânzarea unor unităţi.
De asemenea, vor fi reluate pregătirile pentru oferta publică iniţială (IPO) a diviziei sale de camioane, Traton, amânată din cauza condiţiilor volatile de pe piaţă.
În ianuarie, Volkswagen anunţa că va produce baterii pentru vehiculele electrice şi staţii de reîncărcare în Germania, pregătindu-se pentru producţia de masă a acestui tip de automobile.
Până în 2023, grupul Volkswagen vrea să investească peste 11 miliarde de euro în vehicule electrice şi autonome, digitalizare şi servicii de mobilitate.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS