Volkswagen a prezentat primul model exclusiv electric, al treilea de importanţă strategică din istoria VW, după Beetle şi Golf
Volkswagen ID.3
Volkswagen a prezentat detaliile privind primul model exclusiv electric din gama de maşini ID.3, la un preţ de sub 30.000 de euro în Germania, a anunţat grupul auto, potrivit Agerpres.
Modelul ID.3 "este al treilea capitol major de importanţă strategică din istoria brandului Volkswagen după modelul Beetle şi primul Golf. Obiectivul nostru este ca oamenii să beneficieze de mobilitatea electrică", a afirmat Juergen Stackmann, membru al Board-ului Volkswagen responsabil pentru vânzări şi marketing.
Premiera mondială pentru ID.3 este programată în septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt, iar primele vehicule vor fi livrate la mijlocul anului viitor, a anunţat grupul auto german.
În viitor, toată gama de maşini electrice va fi numită ID., de la "design inteligent, identitate şi tehnologii vizionare", a precizat Volkswagen. Compania vrea să livreze anual clienţilor peste 100.000 de modele ID.3.
De asemenea, VW oferă clienţilor din Europa posibilitatea de a face precomenzi pentru 30.000 de vehicule ID.3. Acestea vor avea o autonomie de 420 de kilometri şi vor costa sub 40.000 de euro.
În martie, Volkswagen AG a avertizat că va face noi concedieri, pe fondul accelerării planurilor de a produce cât mai multe vehicule electrice, după scandalul emisiilor (Dieselgate).
Cel mai mare producător auto european, care include şi brandurile Skoda, SEAT, Audi şi Porsche, vrea ca până în 2028 să aibă aproximativ 70 de modele exclusiv electrice. În următorii zece ani, compania ar urma să producă 22 de milioane de vehicule electrice, faţă de obiectivul iniţial de 15 milioane de unităţi.
Aceste ţinte ambiţioase vor avea ca rezultat noi concedieri. Directorul general Herbert Diess le-a declarat marţi jurnaliştilor: "Realitatea este că producerea unui model electric presupune cu 30% mai puţin efort decât în cazul maşinilor care au motoare cu combustie internă. Aceasta înseamnă că va trebui să reducem numărul locurilor de muncă".
Nu au fost date publicităţii cifre exacte privind concedierile. În prezent, VW are pe plan global peste 600.000 de angajaţi.
Cele 12 branduri ale grupului Volkswagen au vândut anul trecut 10,8 milioane de vehicule pe plan global.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS