Volkswagen a vândut, în 2018, cele mai multe mașini din istoria sa
Volkswagen
Brandul german Volkswagen a vândut anul trecut un număr record de automobile - 6,24 milioane - în pofida problemelor de livrare provocate de introducerea noilor proceduri mai stricte de testare a poluării (WLTP).
Producătorul german a avertizat, însă, că anul acesta se va confrunta cu dificultăţi majore, transmite Reuters. Toţi producătorii trebuie să îşi testeze vehiculele utilizând WLTP, înainte ca acestea să fie puse în vânzare.
Însă, noua procedură armonizată la nivel mondial de testare a vehiculelor uşoare (WLTP), bazată pe date obţinute în condiţii reale de drum, a generat emisii mai mari de dioxid de carbon pentru anumite vehicule, întârziind certificarea oficială şi vânzările.
Deşi încă se resimte după scandalul emisiilor din 2015 şi confruntat cu reglementările mai dure privind poluarea din Europa, VW încearcă să-şi majoreze vânzările şi să-şi reducă costurile pentru a finanţa o ambiţioasă trecere la maşini electrice şi autonome.
În acelaşi timp, disputele comerciale dintre SUA şi China au provocat incertitudini pe piaţa auto globală.
"2019 va fi din nou un an în care ne vom confrunta cu dificultăţi majore, pe lângă majorarea vânzărilor ne vom concentra şi mai mult pe profitabilitate", a afirmat directorul operaţional Ralf Brandstaetter.
Anul trecut, livrările brandului VW au urcat cu 0,2% datorită majorării cererii în America de Sud, SUA şi Europa, care a compensat declinul din China. VW a vândut anul trecut aproximativ 50.000 de maşini electrice şi hibride, în creştere cu 13% faţă de 2017.
Datele nu includ vânzările brandurilor Audi, Porsche, Skoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini şi Seat, care sunt deţinute de grupul Volkswagen.
Brandul VW şi-a majorat anul trecut cota de piaţă în China, dar vânzările sale au scăzut cu 2,1%. Până în 2023, grupul Volkswagen vrea să investească peste 11 miliarde de euro în vehicule electrice şi autonome, digitalizare şi servicii de mobilitate.
Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania.
Mai multe despre:
#Volkswagen#Dieselgate
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS