Vesti bune pentru miile de oameni care au scutere si nu pot merge cu ele fara permis
Legea ar putea fi modificata astfel incat sa le permita sa dea examen pentru carnet, daca au luat cursuri de legislatie. Dupa ce masura care impune permisul pentru scuter a afectat afacerile de curierat si a paralizat in parte activitatea scolilor de soferi, Ministerul de Interne da inapoi si vine cu aceasta propunere.
Alexandru a livrat pizza in Bucuresti timp de cinci ani. Recunoaste ca a invatat sa conduca intai scuterul si dupa aceea a fost la cursuri de legislatie. Chiar daca nu are permis, pana acum, spune el, nu a avut nici un incident in trafic. Din ianuarie insa, situatia lui s-a schimbat, la fel ca a altor mii de posesori de scuter.
"De doua luni de zile sunt in fara plata din cauza acestei legi...subit dupa cinci ani de zile de condus un scuter, dupa 19 ianuarie nu mai stiu sa conduc, e o lege pripita", spune Alexandru.
Legea aparuta acum doua luni a impus carnet de conducere si pentru scutere. Dar oficialii nu au dat publicitatii si normele de aplicare pentru lege, care ar fi trebuit sa precizeze cum poate fi obtinut noul permis. Asa ca scolile de soferi au refuzat sa inscrie elevii pentru mopede.
Legea a obligat mii de romani sa traga pe dreapta si a inghetat afacerea vanzarii de scutere. Acum, dupa ce s-au mai gandit putin, responsabilii au o propunere, aflata in dezbatere publica:
"Cei care au atestat ca stiu sa mearga cu mopedul, din anii trecuti, sa poata da direct examenul pentru permis, fara sa mai faca scoala de soferi", a declarat comisar sef Mihai Enache, purtator de cuvant DRPCIV
Soferii nu privesc insa cu ochi buni noile propuneri.
In Romania sunt inregistrate aproape 300.000 de mopede. In Bucuresti numai anul trecut au absolvit cursul de legislatie pentru ele 1100 de persoane.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS