Vanzarile Dacia in Germania, a doua piata dupa Franta pentru producatorul autohton, au scazut in aprilie. Nemtii au preferat Nissan si Mazda
Vanzarile de autoturisme Dacia noi in Germania au scazut cu 7,4% in aprilie, la 4.292 unitati, dupa ce in primele trei luni ale anului au crescut chiar si cu peste 25%, in timp ce piata germana a inregistrat in aprilie primul declin din ultimele cinci luni, de 3,6%, la 274.097 masini.
Cota de piata a Dacia s-a situat la 1,6% in aprilie, neschimbata fata de aceeasi perioada a anului trecut, scrie Mediafax.
Dintre cele 33 de marci analizate de Oficiul de Inmatriculari Auto german, noua au consemnat cresteri ale vanzarilor in aprilie, in timp ce restul au raportat scaderi.
Inmatricularile Dacia au urcat cu 3,1% in martie, dupa cresteri puternice in lunile ianuarie si februarie, cand avansul s-a situat la 25,4% si, respectiv, 17,7%.
Masinile din clasa compacta au ramas cea mai populara categorie, cu 25,6% din vanzari.
Marcile premium germane Audi, Mercedes si BMW au inregistrat scaderi ale inmatricularilor intre 2% si 6%, in timp vanzarile Porsche au crescut cu 22%, iar cele ale Volkswagen, liderul pietei, au coborat cu 4,9%.
Nissan, Mazda si Jeep s-au numarat printre castigatorii lunii aprilie, cu cresteri ale inmatricularile variind intre 20% si 35%.
Pe ansamblul primelor patru luni ale anului, vanzarile Dacia se afla inca in urcare, cu 7,6%, la 15.715 masini, in timp ce cota de piata a avansat la 1,6%, de la 1,5% in intervalul similar al anului trecut.
Piata germana a crescut cu 2,9% in primele patru luni, la 985.850 autoturisme.
Vanzarile marcii Renault, controlata de grupul francez cu acelasi nume care detine si Dacia, au crescut cu 4,9% in aprilie, la 10.027 unitati, in timp ce in primele patru luni ale anului se afla in declin cu 0,7%, la 35.006 masini.
Germania este a doua piata ca marime pentru Dacia, dupa Franta.
In Franta, inmatricularile de autoturisme noi Dacia au inregistrat in aprilie cea mai puternica crestere a in randul marcilor cu vanzari semnificative, de 45,6%, la 11.287 masini, avansul fiind de opt ori mai rapid decat cel al pietei franceze, unde Dacia ocupa locul cinci in topul marcilor.
In primele patru luni ale anului, inmatricularile Dacia au crescut de asemenea puternic, cu 30,6%, la 39.636 masini, fiind devansate doar de cateva marci cu vanzari reduse.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS