Dacia a inregistrat, in aprilie, cel mai puternic avans al vanzarilor in Franta
Dacia. Sursa foto: Mediafax
Inmatricularile de autoturisme noi Dacia in Franta au inregistrat in aprilie cea mai puternica crestere in randul marcilor cu vanzari semnificative, de 45,6%, la 11.287 masini, avansul fiind de opt ori mai rapid decat cel al pietei franceze, unde Dacia ocupa locul cinci in topul marcilor.
Vanzarile de autoturisme noi au crescut in Franta cu 5,8%, la 166.968 unitati, scrie Mediafax.
Cota de piata a marcii Dacia a crescut de la 4,91% in aprilie anul trecut la 6,76%, arata date publicate de Asociatia Constructorilor Francezi de Automobile.
Doar marcile Renault (cota de piata de 18,91%), Peugeot (16,91%), Citroen (13,1%) si Volkswagen (8,18%) au avut vanzari mai mari decat Dacia in aprilie.
Vanzarile marcii Renault au urcat cu 11%, la 31.578 unitati, in timp ce rezultatul grupului francez cu acelasi nume, care detine si Dacia, s-a imbunatatit in aprilie cu 18,4%, la 42.865 unitati.
Producatorii francezi Peugeot-Citroen si Renault controleaza impreuna 55,73% din piata locala, fata de 53,2% in aprilie anul trecut.
Mai multe marci cu vanzari reduse au inregistrat cresteri mai puternice decat Dacia in luna aprilie. Astfel, inmatricularile Lancia (parte a grupului Fiat) au urcat de peste doua ori, la 789 masini, cele ale Lexus (marca premium a Toyota) cu 51,5%, la 297 masini, cele ale Jeep (grupul Fiat) de peste doua ori, la 160 de unitati, iar cele ale Infiniti (marca premium a Nissan) de aproape cinci ori, la 54 de masini.
In primele patru luni ale anului, inmatricularile Dacia au crescut de asemenea puternic, fiind devansate doar de cateva marci cu vanzari reduse.
Vanzarile Dacia au avansat cu 30,6% in ianuarie-aprilie, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 39.636 masini. Cota de piata a Dacia a urcat de la 5,13% in primele patru luni ale anului trecut la 6,46%.
Doar marcile franceze Renault (19,66%), Peugeot (17,02%), Citroen (13,18%), precum si cea germana Volkswagen (7,85%) au cote de piata mai mari decat Dacia. Piata franceza a crescut cu 3,7% in primele patru luni, la 613.577 autoturisme.
Mai multe marci cu prezenta redusa pe piata franceza au inregistrat cresteri ale vanzarilor mai puternice decat Dacia. Astfel, inmatricularile Lancia au avansat de aproape doua ori, la 2.405 unitati, cele ale Lexus cu 39%, la 1.069 masini, iar cele ale Infiniti de peste sase ori, la 218 masini.
Grupurile Peugeot-Citroen si Renault detin impreuna 56,38% din piata franceza, fata de 53% in aceeasi perioada a anului trecut.
Vanzarile marcii Renault au urcat cu 8,9% in primele patru luni, la 120.616 unitati, iar cele ale grupului Renault au avansat cu 13,5%, la 160.252 masini.
Dacia este prezenta si in topul celor mai bine vandute modele din Franta, cu Dacia Sandero intre primele zece, alaturi de noua modele ale marcilor locale Renault, Peugeot si Citroen. Sandero s-a situat in primele patru luni pe locul sase, cu 17.516 unitati, reprezentand cota de piata de 2,9%.
In top 100 se afla si Duster pe locul 11 (15.246 unitati si cota de piata de 2,5%), Logan MCV II locul 53 (2.697 de masini, cota de 0,4%), precum si Dacia Lodgy pe pozitia 60 (2.432 unitati, cota de 0,4%).
Pe segmentul autovehiculelor comerciale usoare, inmatricularile Dacia au crescut cu 6,6%, la 339 masini, in timp ce in primele patru luni vanzarile marcii se afla in scadere cu 0,4%, la 1.215 unitati. Franta este cea mai mare piata a Dacia, cu cu aproape 94.000 de masini vandute anul trecut.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS