Numarul de autoturisme comercializate de Dacia in primele sase luni din 2011 a scazut cu 2,1 de procente, de la aproximativ 170.000 la 166.000 de masini.

Vanzarile de vehicule comerciale usoare au coborat si ele cu 13,6%, de la putin peste 1.374 la 1.348 de unitati.

In schimb, grupul Renault a inregistrat in aceeasi perioada o crestere de 1,9% a vanzarilor de automobile, la 1,3 milioane de masini.

In Europa, vanzarile Renault au coborat cu 7,4 de procente, la putin peste 830.000 de unitati, scadere compensata de performantele bune din regiunile Euromed, Eurasia si cele doua continente americane.

Dacia a inregistrat o crestere de 2,5% a vanzarilor pe pietele europene, conservandu-si cota de piata de 1,6%, iar modelul Duster lansat in aprilie 2010 a ajuns, la sfarsitul lunii iunie, la aproape 71.000 de inmatriculari in Europa.

In Franta, marca romaneasca a ocupat locul al cincilea in privinta vanzarilor catre clienti privati, cu 50.417 de unitati livrate, in scadere cu 21,6%, si o cota de piata de 3,5%. Duster a reusit performante bune si in Franta, insa modelul Sandero se afla in declin, dupa incheierea programului guvernamental de sustinere a vanzarilor de autoturisme noi.

Citeste si:

Dacia s-a impotmolit in Spania. Inmatricularile s-au prabusit cu aproape 40%

Francezii, neinteresati de Dacia. Inmatricularile de autoturisme noi au scazut in primul semestru cu 22%