A 4-a generatie a lui Clio si-a facut aparitia pentru prima data in urma cu 2 saptamani la Salonul auto de la Paris.

Saptamana trecuta, promotor a fost la primul test al noului model, eveniment ce a avut loc la Toscana, in Italia.

Pe un traseu de 400 km, am avut timp sa ne dam seama cam ce poate masina sau cat de confortabila este. Sa nu uitam totusi ca avem de a face cu o masina mica de oras, una care s-a vandut in peste 11,5 milioane de unitati in toata lumea, in cei 22 ani de la lansare.

Francezii au venit pe piata si cu cel mai avansat motor, acelasi care va echipa si noul Logan

Pe langa motorizarile deja cunoscute ale lui Clio, francezii au venit pe piata si cu 2 versiuni noi de motorizari adaptate crizei economice : un motor diesel in 3 cilindri de 900 cmc ce dezvolta 90 CP si un consum de 4,3 l/100 km, dar si un motor pe benzina in 4 cilindri de 1,5 l ce dezvolta si el 90 CP. Acesta din urma inregistreaza cel mai mic consum, doar 3,2 l/100 km.

A 4-a generatie a lui Clio care este si totodata cea mai frumoasa din toate timpurile, poate fi personalizata si in trei feluri: Trendy, Sport sau Elegant. 

Interiorul lui Clio este si el demn de toata lauda, bordul masinii fiind inspirat din aripa unui avion si poate fi configurat in patru culori.

Masina noua, dotari noi. Noul Clio dispune de sistem multimedia si navigatie plus internet. Plansa de bord este similara cu cea de la Logan, un bord simplu, fara prea multe butoane, insa suficient de functional. 

Pretul noului Clio porneste de la 10.200 euro, iar anul viitor asteptam sa apara si versiunea break a acestui model.