Test ProMotor in Italia cu masina care s-a vandut in peste 12 milioane de exemplare
Cele mai noi si mai economice motoare de pe piata au 0,9 litri, scot 90 de cai putere si consuma numai 4,3 litri / 100 km!
A 4-a generatie a lui Clio si-a facut aparitia pentru prima data in urma cu 2 saptamani la Salonul auto de la Paris.
Saptamana trecuta, promotor a fost la primul test al noului model, eveniment ce a avut loc la Toscana, in Italia.
Pe un traseu de 400 km, am avut timp sa ne dam seama cam ce poate masina sau cat de confortabila este. Sa nu uitam totusi ca avem de a face cu o masina mica de oras, una care s-a vandut in peste 11,5 milioane de unitati in toata lumea, in cei 22 ani de la lansare.
Francezii au venit pe piata si cu cel mai avansat motor, acelasi care va echipa si noul Logan.
Pe langa motorizarile deja cunoscute ale lui Clio, francezii au venit pe piata si cu 2 versiuni noi de motorizari adaptate crizei economice : un motor diesel in 3 cilindri de 900 cmc ce dezvolta 90 CP si un consum de 4,3 l/100 km, dar si un motor pe benzina in 4 cilindri de 1,5 l ce dezvolta si el 90 CP. Acesta din urma inregistreaza cel mai mic consum, doar 3,2 l/100 km.
A 4-a generatie a lui Clio care este si totodata cea mai frumoasa din toate timpurile, poate fi personalizata si in trei feluri: Trendy, Sport sau Elegant.
Interiorul lui Clio este si el demn de toata lauda, bordul masinii fiind inspirat din aripa unui avion si poate fi configurat in patru culori.
Masina noua, dotari noi. Noul Clio dispune de sistem multimedia si navigatie plus internet. Plansa de bord este similara cu cea de la Logan, un bord simplu, fara prea multe butoane, insa suficient de functional.
Pretul noului Clio porneste de la 10.200 euro, iar anul viitor asteptam sa apara si versiunea break a acestui model.
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS