Declaratie surprinzatoare a lui Carlos Ghosn: “Renault, in forma sa actuala, ar putea sa dispara”
Presedintele Renault, Carlos Ghosn, nu a fost foarte atent la cuvinte, intr-un interviu pentru RTL. Intrebat daca Renault ar putea sa dispara, Ghosn a raspuns clar si raspicat “Da!”, scrie site-ul francez latribune.fr.
Vineri dimineata, seful Renault Group a explicat ca producatorul auto se va descurca din ce in ce mai greu daca guvernul nu va imbunatati climatul de afaceri pentru companii in Franta.
“Nu stiu sa existe vreo afacere care nu are probleme in prezent, care sa poata creste in conditiile actuale”, a spus presedintele Renault, la microfonul RTL.
Intrebat daca Renault ar putea sa dispara, Carlos Ghosn a raspuns “Da!”. “Bineinteles, pericolul este real. Nu vorbesc despre un pericol iminent, peste 3 sau 6 luni, dar trebuie sa ma gandesc ca peste 3 ani, 5 ani sau 10 ani… “, a adaugat el, indicand lipsa de competitivitate de pe piata auto franceza.
Potrivit cotidianuluiui Wall Street Journal, profitul net al Renault a scazut cu 39% in prima jumatate a anului, la 746 milioane de euro.
La fel ca multi alti producatori de autovehicule din Europa, grupul Renault a fost afectat de o scadere mai puternica si de durata mai lunga decat anticipau expertii din industrie in urma cu un an.
Vanzarile pe piata europeana se vor situa in acest an cu 23% sub nivelul din 2007, iar Renault a avertizat ca anticipeaza pentru 2012 o contractie de 6-7% comparativ cu anul trecut, mai mare cu 3 puncte procentuale decat se estima anterior.
Directorul general al Renault, Carlos Ghosn, a declarat ca nu se asteapta la o recuperare semnificativa in anii urmatori.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS