Renault ameninta: Oricand ne putem muta productia in Maroc, daca Romania nu ramane competitiva
Lansata ca una dintre cele mai eficiente si mai moderne uzine ale Aliantei Renault-Nissan la inceputul acestui an, uzina de la Tanger va deveni de anul viitor principalul competitor al celei de la Mioveni, odata ce va ajunge la capacitatea maxima de 400.000 de masini pe an, scrie Ziarul Financiar.
In acest context, se pune intrebarea daca Romania devine incet, dar sigur ceea ce a devenit Franta pentru Renault: locul unde se investeste in cercetare si dezvoltare datorita inginerilor bine pregatiti, dar unde productia incepe sa fie afectata de costurile in crestere.
"Intai trebuie sa spun ca lumea este intr-o continua schimbare, intr-o continua evolutie. De aceea, pentru fiecare dintre noi apar noi provocari. Romania, ca tara, nu face exceptie. Situatia industriala din Romania este una de care suntem foarte mandri. Avem parte de calitate atat pe partea de inginerie, cat si de fabricatie. Insa, trebuie sa stiti ca lucrurile nu se opresc aici. Exista oricand posibilitatea sa mutam situri fie catre Maroc, fie catre alte tari din Africa, sa mutam partea de industrial, cat si de inginerie si design. De ce? Pentru ca nu ne putem complace, nu putem sa ajungem la un nivel de complezenta. Nu trebuie sa vedem niciodata situatia ca fiind una statica, pentru ca astfel intelegem situatia economica ca fiind una statica si ajungem intr-o mare eroare", a spus Carol Tavares, directorul operational al Grupului Renault si al doilea om in ierarhia grupului francez dupa Carlos Ghosn, potrivit zf.ro.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS