Sora Daciei, practici neortodoxe cu muncitorii? Compania este acuzata ca-si santajeaza angajatii
Renault, acuzata ca incearca sa faca rost de bani prin santaj.
CEO-ul Renault spune ca nu exista asa ceva si ca liderii de sindicate inteleg gresit lucrurile.
Sefii mai multor sindicate din Franta au declarat ca Renault incearca sa stranga bani prin santajul anagjatilor. Dupa aceste practici ilegale, muncitorii trebuie sa accepte conditii mai grele de lucru.
CFE-CGC (Confederation francaise de l’encadrament - Confederation generale des cadres) este una dintre cele cinci mari confederatii franceze care reprezinta angajatii din birouri, pe cei cu sarcini administrative.
Un purtator de cuvant al conferendatiei a declarat la o statie de radio ca Renault a amenintat cu inchiderea a doua fabrici din nordul Frantei daca muncitorii nu accepta conditiile de lucru discutate, marti, intr-o sedinta. Unul dintre puncte era mutarea unora dintre muncitori in cealalta fabrica, daca situatia grea cere acest lucru. Printre altele, programul mucitorilor se modifica la 1.603 ore de lucru pe an (aproximativ 7 ½ h pe zi).
Renault a organizat o greva pe 23 ianuarie impotriva acestui caz de santaj. Solidari cu ei, 300 de angajati PSA (Peugeot-Citroen) au iesit si ei in strada.
Carlos Ghosn, CEO-ul grupului Renault-Nissan, a negat foarte clar la postul TV France 2 zvonurile care circula in piata despre un presuspus santaj: „Nu este o situatie usoara, ambele parti trebuie sa faca un efort. In orice caz, nu incercam in niciun fel sa santajam pe cineva. Daca de fiecare data cand incercam sa discutam cu sindicatele, ele inteleg ca le santajam, nu se va ajunge nicaieri”.
Urmatoare intalnire intre Renault si uniunile sindicale va avea loc pe 29 ianuarie.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea 
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS