Romanii acorda nota 5 service-urilor auto, pe o scara de la 1 la 7, reiese din studiul "Service-urile auto in online", realizat de compania de cercetare de piata Daedalus Millward Brown si auto.ro.

Conform studiului, service-urile auto au obtinut un punctaj de 4,88, pe o scara de la 1 la 7, la capitolul satisfactia in general, iar cea mai mare nota - 5 au luat-o pentru calitatea lucrarilor efectuate.

Respondentii s-au aratat satisfacuti de amabilitatea personalului si de faptul ca termenele sunt respectate, dar s-au declarat cel mai putin multumiti de pretul lucrarilor (nota 4,48) si de rapiditatea cu care le sunt rezolvate problemele (4,77).

Care sunt cele mai ieftine service-uri auto

Analiza arata ca romanii sunt mai multumiti de service-urile de reprezentanta decat de cele independente.

Desi mai multi romani apeleaza la service-urile independente, aproape 60%, cei care isi duc autoturismul in service-urile autorizate de marca sunt mai multumiti de serviciile oferite. Acestea din urma au obtinut un punctaj de 4,94, fata de 4,84, cu cat au fost notate service-urile independente.

Service-urile BMW, Mercedes, Audi si Skoda, in topul preferintelor romanilor

La acest capitol, cel mai mare punctaj l-a obtinut BMW, 5,25, urmat de Mercedes Audi si Skoda punctate la egalitate, cu nota 5,11.

71% dintre romanii multumiti de service-ul masinii pe care o conduc sunt aproape la fel de multumiti si de marca respectiva.

De asemenea, din compararea gradului de satisfactie fata de service reiese ca romanii care au achizitionat marci mai scumpe sunt mai multumiti de service-uri decat cei cu autoturisme mai ieftine.

Studiul a fost realizat in perioada ianuarie-octombrie 2010 pe un esantion de 13,751 respondenti cu varsta mai mare de 18 ani si care conduc un autoturism. Metoda de cercetare folosita a fost sondajul online.