Service-urile independente iau "fata" celor de firma. Tu unde iti repari masina?
Un studiu publicat recent arata ca tot mai multi romani apeleaza la service-urile independente, aproape 60%. Totusi, cei care fac reparatiile auto in unitatile importatorilor si dealerilor se declara mai multumiti de serviciile oferite.
Romanii acorda nota 5 service-urilor auto, pe o scara de la 1 la 7, reiese din studiul "Service-urile auto in online", realizat de compania de cercetare de piata Daedalus Millward Brown si auto.ro.
Conform studiului, service-urile auto au obtinut un punctaj de 4,88, pe o scara de la 1 la 7, la capitolul satisfactia in general, iar cea mai mare nota - 5 au luat-o pentru calitatea lucrarilor efectuate.
Respondentii s-au aratat satisfacuti de amabilitatea personalului si de faptul ca termenele sunt respectate, dar s-au declarat cel mai putin multumiti de pretul lucrarilor (nota 4,48) si de rapiditatea cu care le sunt rezolvate problemele (4,77).
Analiza arata ca romanii sunt mai multumiti de service-urile de reprezentanta decat de cele independente.
Desi mai multi romani apeleaza la service-urile independente, aproape 60%, cei care isi duc autoturismul in service-urile autorizate de marca sunt mai multumiti de serviciile oferite. Acestea din urma au obtinut un punctaj de 4,94, fata de 4,84, cu cat au fost notate service-urile independente.
Service-urile BMW, Mercedes, Audi si Skoda, in topul preferintelor romanilor
La acest capitol, cel mai mare punctaj l-a obtinut BMW, 5,25, urmat de Mercedes Audi si Skoda punctate la egalitate, cu nota 5,11.
71% dintre romanii multumiti de service-ul masinii pe care o conduc sunt aproape la fel de multumiti si de marca respectiva.
De asemenea, din compararea gradului de satisfactie fata de service reiese ca romanii care au achizitionat marci mai scumpe sunt mai multumiti de service-uri decat cei cu autoturisme mai ieftine.
Studiul a fost realizat in perioada ianuarie-octombrie 2010 pe un esantion de 13,751 respondenti cu varsta mai mare de 18 ani si care conduc un autoturism. Metoda de cercetare folosita a fost sondajul online.
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent




RSS