Astfel, unitatile service vor instala dispozitive audio-video sau vor facilita vizualizarea directa a lucrarilor. In cazul in care service-urile nu permit asistarea lucrarilor de catre client, acesta are posibilitatea sa nu plateasca.

De asemenea, actul legislativ va permite clientilor sa refuze motivat semnarea devizului si plata executiei in cazul in care prestatorul nu asigura calitatea tehnica a lucrarii.

Badulescu sustine ca prin contestarea lucrarilor va duce la un blocaj in activitatea service-urilor, dar si in ceea ce priveste receptionarea autovehiculului.

"Aceasta masura trebuie analizata si reglementata atent, pentru ca, in aceste conditii, orice client care este nemultumit, chiar si nefondat, poate sa refuze plata lucrarilor. Pe de alta parte, daca refuza sa plateasca, beneficiarul lucrarii nu poate sa ridice automobilul. In aceste conditii se vor crea blocaje in ambele parti, si in final, neintelegerile se vor finaliza tot in justitie", a declarat Badulescu, prezent la evenimentul de prezentare a Asociatiei Nationale a Societatilor de Dezmembrare Auto si Reparatii.

Punctul de vedere al deputatului a fost sustinut si de reprezentantii asociatiei patronale, care mai sustin ca instalarea unor dispozitive audio-video in cadrul service-urilor ar reprezenta un efort financiar prea mare.