Service-urile auto ar putea fi obligate sa lase clientii sa asiste la reparatii
Firmele de reparatii auto ar putea fi obligate sa permita clientilor sa asiste la executia lucrarilor efectuate, potrivit unui proiect de lege care va fi dezbatut saptamana viitoare de Parlament, a declarat miercuri deputatul PDL Adrian Badulescu.
Astfel, unitatile service vor instala dispozitive audio-video sau vor facilita vizualizarea directa a lucrarilor. In cazul in care service-urile nu permit asistarea lucrarilor de catre client, acesta are posibilitatea sa nu plateasca.
De asemenea, actul legislativ va permite clientilor sa refuze motivat semnarea devizului si plata executiei in cazul in care prestatorul nu asigura calitatea tehnica a lucrarii.
Badulescu sustine ca prin contestarea lucrarilor va duce la un blocaj in activitatea service-urilor, dar si in ceea ce priveste receptionarea autovehiculului.
"Aceasta masura trebuie analizata si reglementata atent, pentru ca, in aceste conditii, orice client care este nemultumit, chiar si nefondat, poate sa refuze plata lucrarilor. Pe de alta parte, daca refuza sa plateasca, beneficiarul lucrarii nu poate sa ridice automobilul. In aceste conditii se vor crea blocaje in ambele parti, si in final, neintelegerile se vor finaliza tot in justitie", a declarat Badulescu, prezent la evenimentul de prezentare a Asociatiei Nationale a Societatilor de Dezmembrare Auto si Reparatii.
Punctul de vedere al deputatului a fost sustinut si de reprezentantii asociatiei patronale, care mai sustin ca instalarea unor dispozitive audio-video in cadrul service-urilor ar reprezenta un efort financiar prea mare.
Mai multe despre:
#service auto#lege service auto
Pe acelasi subiect:
VOYO

RON
RON
RON
RON
(P) iBani. Piața imobiliară după majorarea TVA. Sfaturi pentru cei interesați să cumpere o locuință nouă
”Incont”, site-ul Știrile Pro TV de informații economice și educație financiară, a devenit ”iBani”
România, departe de zona euro. Analist: Probabil ne ducem spre 2030 cu adoptarea monedei unice
Popa, CFA România: Într-o lume fără pensii private ar trebui să ne aşteptăm la o pensie de 32% din ultimul salariu
Siemens Energy anunţă concedieri masive pentru a-şi majora profitul. Compania are mii de angajați în România
Cu trenul de la Paris la Viena sau de la Zurich la Barcelona. Pandemia reînvie cursele feroviare de noapte în Europa
(P) De ce aleg românii să joace la pariuri
(P) Tot ce trebuie să știi despre vigneta Ungaria și prețul acesteia
Digitalizarea departamentului HR - un subiect în trend chiar și pentru companiile de IT
Huawei dezminte zvonurile privind vânzarea brandurilor premium de smartphone P şi Mate
Cum vom lucra în 2021: 60% dintre companii vor să reînceapă munca de la birou din luna martie. Mai mult de jumătate au tăiat programele de training şi pe cele de wellbeing
Două treimi din forţa de muncă existentă la nivel global lucrează de acasă, însă unul din trei angajaţi folosește propriul calculator pentru a-şi desfăşura activitatea
Invață să ții sub control cheltuielile de sărbători. Cum funcționează cardul de cumpărături
Moneda euro la 20 de ani. Cea mai importantă realizare macro-economică a secolului trecut a supraviețuit marii crize mondiale, dar rămâne un colos handicapat de propriile slăbiciuni
UE pregătește măsuri de urgență, în cazul unui ”no deal” cu Londra, din ianuarie. Domeniile vizate: pescuitul şi transportul rutier şi aerian
Explozie la gazoductul din Ucraina care asigura gazele pentru Europa. Ce se întâmplă cu livrările de gaze rusești spre continent



.jpg?fm=jpg&q=80&fit=max&crop=3543%2C2362%2C0%2C0&w=1280)
RSS